Gå til innhold

Artic Tiger - Ørland 29. Sept. Lyst til å fly dit?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

F16 og F18 var oppe i lufta' date=' i tillegg til en Hind. Fikk ikke med meg hva belgerne fløy..

 

 

Ellers filma jeg alt som foregikk i luften i HD - så jeg skal begynne å slenge inn det beste fra opptakene nu straks! [/quote']

Var vel sikkert F-16 som belgierene fløy med også, vet at de har hatt med seg solo demo-maskinen sin rundt på forskjellige "spotter days" tidligere i år. Ser frem til å se det du har filmet Ola Haldor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi har mange flotte bilder og filmer i vente! Gleder meg virkelig, for det var mye der som var verd å få med seg! Den F-18'en var rett og slett, RÅ!

 

Etter mye forberedelser fikk jeg telefon på fredag kveld ( :o ) fra teknisk ansvarlig i flyklubben. RAI hadde gått ut på tid, og Helitrans hadde ikke rukket å tatt den. Dermed ble det ikke noe tur, det viste seg også i etterkant at vinden hadde vært for sterk til å fly uansett. Det var nok meg du så i MP bilen ja, tok med meg madammen. :)

 

Var hyggelig å hilse på dere andre gutta som tok mot til å hilse på. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...