Ola Haldor Voll Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 F16 og F18 var oppe i lufta, i tillegg til en Hind. Fikk ikke med meg hva belgerne fløy.. Ellers filma jeg alt som foregikk i luften i HD - så jeg skal begynne å slenge inn det beste fra opptakene nu straks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ola, hadde du blått trekk over kameraet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Niks. Men jeg hadde en diger Porta Brace ryggsekk. Stod med et sort Canon XL H1 med 1.6x extender og 20x zoom-optikk, på/like ved taxiway mot den nærmeste hangaren som var åpen med matsalg og diverse. Eller for å si det på en annen måte - til høyre for modellflyene. (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ahh! Sto ved de gale britene og tyskerne ved enden, lengst fra hangaren jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 I see.. Driver å legger inn video på harde livet nå! 30gig video satt opp i en finfin batchliste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 F16 og F18 var oppe i lufta' date=' i tillegg til en Hind. Fikk ikke med meg hva belgerne fløy.. Ellers filma jeg alt som foregikk i luften i HD - så jeg skal begynne å slenge inn det beste fra opptakene nu straks! [/quote'] Var vel sikkert F-16 som belgierene fløy med også, vet at de har hatt med seg solo demo-maskinen sin rundt på forskjellige "spotter days" tidligere i år. Ser frem til å se det du har filmet Ola Haldor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ikke "spotter-maskinen" deres nei. 4 F16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ble det ikke så du fløy Ivar? Det var vel du som kjørte MP-Bilen, og tok hall 4 ferga fra Brekstad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ser ut som vi har mange flotte bilder og filmer i vente! Gleder meg virkelig, for det var mye der som var verd å få med seg! Den F-18'en var rett og slett, RÅ! Etter mye forberedelser fikk jeg telefon på fredag kveld ( ) fra teknisk ansvarlig i flyklubben. RAI hadde gått ut på tid, og Helitrans hadde ikke rukket å tatt den. Dermed ble det ikke noe tur, det viste seg også i etterkant at vinden hadde vært for sterk til å fly uansett. Det var nok meg du så i MP bilen ja, tok med meg madammen. Var hyggelig å hilse på dere andre gutta som tok mot til å hilse på. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.