Espen Søderstrøm Skrevet 11. juli 2001 Skrevet 11. juli 2001 Er det noen piloter her (fra Bergen) som kunne tenke seg å ta meg med på en flytur? Er snart 16 år! Bor i Loddefjord, Bjørndalsskogen! Noen fra Bergen Aeroklubb kanskje ? Håper på svar! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Kjell Arild Skrevet 11. juli 2001 Skrevet 11. juli 2001 Hvorfor tar du ikke turen til din nærmeste flyklubb og hører med de om de skal ut og fly, da er det muligheter for at du får være med. Siter
Espen Øijordsbakken Skrevet 11. juli 2001 Skrevet 11. juli 2001 Hei Espen, Ta kontakt med Bergen Aero Klubb, de kan helt sikkert hjelpe deg. Selv er jeg nyutdannet pilot (i USA). Jeg har tenkt å ta et par turer i et av BAKs fly. Jeg må bare snakke med flygesjefen (som er på ferie nå) ang. det å fly på amerikanske sertifikater her. Siter
Jarle Vidtun Skrevet 13. juli 2001 Skrevet 13. juli 2001 Espen Ø: Jeg har noen sp.mål til deg ang. utdannelsen du tok via NAR/NAIA. Send en mail r du snill til Vidtun@online.no Jarle Vidtun Siter
Torkild Larsen Skrevet 13. juli 2001 Skrevet 13. juli 2001 Og hvis det finnes folk i Trondheims-området som vil opp en snartur, så har jeg plass, jeg óg [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Send mail hvis det er av interesse. (Trenger litt hjelp med å samle timer, men det blir neppe dyrt) Siter
Gjest Skrevet 14. juli 2001 Skrevet 14. juli 2001 Snufs...kansje jeg skal benytte meg av Braathens 501,- tilbud for barn og ta en tur opp til Trondheim :=) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.