Truls Petter Elven Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Føre jeg dro på ferie til Miami glemte jeg vise arbeidet mitt til gjøre om cockpit belysningen til Maddog2006 til mere "real look" Kommentarer er jo hyggelig å høre det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ser ikke noe forbedringer eller forandringer jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Ser ikke noe forbedringer eller forandringer jeg. Tom' date=' hvis du sjekker bildene på http://www.flythemaddog.com/screenshots.php og sammenligner med mine ser du litt forskjell i hvert fall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Aiai! Dette var snadder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ser mye mer realistisk ut detta ja Bra jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 jeg får ikke denne fuglen opp uten problemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Christian: Send meg en PM med hva slags problemer du har,så skal jeg hjelpe deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Meget bra TPE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ser mer orange ut ja. Takk Truls Petter Uber bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jammen, jammen, det der er jo en EFIS MD, akkurat det jeg har tittet etter! Alt jeg har funnet er DC-9-80 uten EFIS. Har dere en link til denne EFIS MD'n? EDIT; Fant det under screenshots. Gracias! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.