Gå til innhold

Tidemann og Knudsen


Anbefalte innlegg

Litt kraftige fargar på bakken kanskje, men ellers eit bra bilde.

 

Men eg forstår ikkje kvifor alle absolutt skal klage på det nye forumet?

Eg synest det er fint å få ei førehandsvisning slik at ein ikkje må laste alle bilda for å sjå kva som er avbilda.

Eg synest også det er bra at det er begrensa kor mange bilde som kan lastast opp.

Eg gidd som regel ikkje å bla igjennom dei postane som har meir enn 10-12 bilde uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Eg gidd som regel ikkje å bla igjennom dei postane som har meir enn 10-12 bilde uansett.

......dette er jo selvsagt frivillig og helt avhengig av hva man er interessert i. Selv synes jeg det er interessant å bla gjennom en serie bilder som forteller en liten historie. Bildene er glimrende for å dokumentere nyheter om fly, scenery, mesh osv.osv. Eller rett og slett et godt bilde for nytelsens skyld. Uansett har screenshots-forumet vært samlingssted nr.1 og har gjenspeilet aktiviteten i FS-miljøet. Og hva skjer nå (?), 90 % er småprating i kaffebaren :crazy: . Er vi i ferd med å bli gamle skravlekjerringer som møtes på sanitetsforeningen ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et flott bilde Tom, jeg synes også fargene var sterke, men ikke langt unna realistisk faktisk.

 

Min første og mest sansynlig siste komentar her så lenge forumet er i det formatet det er nå. Dette er så forbanna latterlig at jeg har nesten helt slutta å "besøke" fs.no. De som kjenner meg vet at det er screenshots som er tingen her i gården, og å besøke et forum som rett og slett gjør narr av oss screenshot-artister(joda, lov å kalle seg selv det, ikke sant?) ser jeg på som helt bortkastet.

Jeg er heller ingen skravlekjerring så jeg ser lite vits med å gå inn på disse sidene mer, og har flyttet til forum som faktiks har forstått poenget med screenshot-forum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bilde kommentarene folkens.

 

Til å være så mislikt, blir det diskutert mye i denne tråden folkens.

 

hva med bare å la denne tråden og alle andre bli død inntil videre da og alt skal være så innmari dårlig.

 

Jeg personlig liker dette nye kun for en ting, nemlig det at man kan laste opp bilder og slipper å bruke eget domene, noe som gjør ting enda mer travelt til tider.

 

resize bilder

laste opp

linke til

finne ut hvem som skal stå først og sist

poste

 

Det slipper man nå, MEN.....

 

Likevel synes jeg dette nye forumet for bilder og screenshots er travelt dårlig og tar vekk meste parten av spenningen vi hadde før ved å scrolle ned bilde på bilde og evt. lese en artig historie også innimellom.

 

Hvert bilde ble spennende for å se neste bildet..

 

 

Skulle jeg oppdatert forumet hadde det nok blitt sånn

 

1. Som normalt

2. Bildestørrelse fra 800x600 til 1024x768 fast

 

Alle bilder over 1024 blir ikke vist eller slettet automatisk.

Unntaket er thumbnails som folk velger å lage selv på større bilder.

 

 

Uten om dette er jeg strålende fornøyd med dagens forum og synes moderatorene gjør en god jobb med å forsøke å rydde opp i usakligheter og skjult krangling/person fikseringen.

 

Men for all del, diskuter videre her om dere vil, bare hyggelig med diskusjon uansett hvilken tråd den starter i he he

 

:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

......litt motsigelser på kryss å tvers her :grin: , men jeg fortsetter gjerne i samme stil. Det er ikke BARE negative innlegg, og jeg ønsker for all del å bidra med KONSTRUKTIV kritikk. Forumet er langt på vei veldig bra, og har vært blant de mest aktive og informative forum i hele FS-miljøet!! Men jeg mener screenshot-forumet har vært selveste bærebjelken, og når denne delen har blitt så dårlig mottatt må man ta de signalene på alvor.

 

Selv om jeg ikke lenger bidrar med bilder eller film, så titter jeg ofte innom, og hva ser jeg!? 1 eller ingen ser på "screenshots", 5-6 er innom "FSX" og 19-20 leser i "kaffekroken" (?!?!) Ikke noe galt med kaffekroken, men hvor er det blitt av alle de gode bildestoryene, filmene og mini-reviews om flytyper og andre nyheter??? Riktignok er det sommer, men jeg tror det er helt andre årsaker til at forumet ligger så øde.

 

For min del mistet jeg mye av interessen da screenshots fikk dagens layout, og selv om man kan poste i "arkiv", så blir det meningsløst å legge masse arbeid i bilder eller film som ingen bryr seg med å se. Da er jeg redd jeg følger i Stians spor, med å orientere meg mer mot andre forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...