Gå til innhold

En stor takk til Mr. Tom Arne Paulsen


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Nifst bra Stian ! Æ trur æ ska beholde den cfg-fila du spurte etter. DU trenger den i hvertfall IKKE. Nyttig tips var det også for å unngå scrolling, det har gått meg helt forbi. Fantastisk mye bedre å se bildene i anstendig format :D .

Du har ellers et meget profft blikk for lys, komposisjoner og gode ekponeringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Bearny for at du hentet fram denne tråden :whistle:

 

Men, angående nHancer... Jeg har aldri trengt å aktivere profilen, det skjer av seg selv, så fremt du assosierer profilen med fs9.exe, eller fsx.exe(hvis det er simmen du bruker).

 

La meg få høre dersom du ikke vet hvordan du assosierer profiler med .exe filer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Da var jo dette i orden, var vist litt krøll med nVIDIA's Control Panel som var grunnen til at ikke FS9 ble som den skulle. Fikk satt alt i default i nVIDIA Control Panel, så fyrte jeg opp nHancer og la inn profilen for fs9, og vips, så var det bra. Takk for denne nHancer guiden. Bør være sticky denne ja for andre som bruker nHancer eller har problemer med 8800 kort.

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...