Tore Stabell Kuloe Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 du store min, skal si jeg lærte noe smart i dag! Jeg har flydd rundt med hakkete linjer i årevis her. Den avdelingen for "optimizations", har du krysset av for noe magisk der? Er det virkelig FS9 du flyr? Mvh, Tore Stabell Kulø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Her ser du hvordan jeg har innstillingene satt: Nå skal det sies at jeg ikke har forska mye på dette og hvis noen har gode tips og råd så tas de imot med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. juli 2007 Premium Medlem Del Skrevet 16. juli 2007 Nifst bra Stian ! Æ trur æ ska beholde den cfg-fila du spurte etter. DU trenger den i hvertfall IKKE. Nyttig tips var det også for å unngå scrolling, det har gått meg helt forbi. Fantastisk mye bedre å se bildene i anstendig format . Du har ellers et meget profft blikk for lys, komposisjoner og gode ekponeringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Bakke Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei Stian R. Meget fine bilder Men du, ser på noen av dine instillinger, den ved Compatibility, nederst der "CPU Multi Core support" har du testet den, noe forskjell i spillet? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Bakke Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei. Oppdaget også med nHancer at jeg ikke får aktivert FS9 profilen i den. Andre spill kan jeg aktivere via nHancer, men ikke Fs9, hmmm Noen som har det samme problemet? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Takker Bearny for at du hentet fram denne tråden :whistle: Men, angående nHancer... Jeg har aldri trengt å aktivere profilen, det skjer av seg selv, så fremt du assosierer profilen med fs9.exe, eller fsx.exe(hvis det er simmen du bruker). La meg få høre dersom du ikke vet hvordan du assosierer profiler med .exe filer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Bakke Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei. Da var jo dette i orden, var vist litt krøll med nVIDIA's Control Panel som var grunnen til at ikke FS9 ble som den skulle. Fikk satt alt i default i nVIDIA Control Panel, så fyrte jeg opp nHancer og la inn profilen for fs9, og vips, så var det bra. Takk for denne nHancer guiden. Bør være sticky denne ja for andre som bruker nHancer eller har problemer med 8800 kort. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Syyyyyk grafikk du har :eek: Dette bildet så jo helt real ut!!! VELDIG fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Hosle Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Fy faen for noen bilder!er stum..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 nyyydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 De går tydeligvis ikke ut på dato nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Nei har du sett... En gammel kjenning som har dukket opp igjen Da er det vell på sin plass å takke for hyggelig gjensyn...Ses kanskje igjen en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.