Gå til innhold

Bushflyvning på et helt annet nivå.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Nemlig på Level-D. Nærmere bestemt 767-300 i farvene til Air Canada. Vi befinner oss fremdeles i og utenfor Vancouver, og med de avstandene som finnes i dette enorme landskapet, er det noen ganger greit å ty til sterkere hjelpemidler enn Beavern.

Nå har jeg ikke til vanlig interessert meg så mye for disse store passasjerskipene, noe som mest skyldes uheldige erfaringer med realisme, framerate og denslags. Jeg retter derfor en stor takk til Stian, Einar, Andrew og flere andre som aldri har sluttet å anbefale Level-D sin 767-modell. Jeg har stått imponerende imot fristelsen til å la meg overtale, men etter en rad med heftige sommernetter med midnattsol, seiling og hjemlengsel, forsvant alle forsvarsmekanismer. Som en unge med dårlig samvittighet, befant jeg meg plutselig forran PCen ikledd TrackIr, headset og et monsterfly på skjermen.

 

Mye er sagt og skrevet om Level-D 767, og jeg kan bare slutte meg til jubelen. En utrolig sexy maskin, en feeling som overgår selv WOP B-17, og en skjult framerate-aksellerator. Skjønner ikke hva galt andre designere gjør, men dette meget komplekse flyet har en framerate av en annen verden, og det med en VC som har ALT!! Og enda bedre,.....man trenger ikke være ekspert før man begynner å nyte denne realismen. Flyet tar i mot deg med åpne vinger, og loser deg trygt gjennom alle vanskelighetsnivå, og du kan simpelthen ikke slutte å glise!!!!

 

 

ld1.jpg

ld3.jpg

ld4.jpg

ld6.jpg

ld5.jpg

ld7.jpg

ld9.jpg

ld8.jpg

ld10.jpg

ld11.jpg

ld12.jpg

ld14.jpg

ld15.jpg

ld16.jpg

 

Jeg bøyer meg i rullebanen, og anbefaler Level-D på det sterkeste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk!

 

Hvordan er denne maskinen i FSX? Trekker den FPS?

Som sagt:

" framerate-aksellerator. Skjønner ikke hva galt andre designere gjør, men dette meget komplekse flyet har en framerate av en annen verden, "

 

det gjelder å NYTE orgasmen i sommervarmen

:grin: :grin: :grin: :grin:

 

Du kom deg ned ser jeg, men tror det blir værre å få letta fra denne stripen

Hvor gikk turen?

he he, jeg husker ikke lenger hva den øde flyplassen heter, men den hadde faktisk en rullebane på 7000 feet, så det gikk bra med take off også :grin:.

Men jeg fløy manuelt hele veien, og med bare 30 % fuel på tankene. En herlig maskin å ratte mellom fjellene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...