Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. juli 2007 Premium Medlem Del Skrevet 11. juli 2007 Nemlig på Level-D. Nærmere bestemt 767-300 i farvene til Air Canada. Vi befinner oss fremdeles i og utenfor Vancouver, og med de avstandene som finnes i dette enorme landskapet, er det noen ganger greit å ty til sterkere hjelpemidler enn Beavern. Nå har jeg ikke til vanlig interessert meg så mye for disse store passasjerskipene, noe som mest skyldes uheldige erfaringer med realisme, framerate og denslags. Jeg retter derfor en stor takk til Stian, Einar, Andrew og flere andre som aldri har sluttet å anbefale Level-D sin 767-modell. Jeg har stått imponerende imot fristelsen til å la meg overtale, men etter en rad med heftige sommernetter med midnattsol, seiling og hjemlengsel, forsvant alle forsvarsmekanismer. Som en unge med dårlig samvittighet, befant jeg meg plutselig forran PCen ikledd TrackIr, headset og et monsterfly på skjermen. Mye er sagt og skrevet om Level-D 767, og jeg kan bare slutte meg til jubelen. En utrolig sexy maskin, en feeling som overgår selv WOP B-17, og en skjult framerate-aksellerator. Skjønner ikke hva galt andre designere gjør, men dette meget komplekse flyet har en framerate av en annen verden, og det med en VC som har ALT!! Og enda bedre,.....man trenger ikke være ekspert før man begynner å nyte denne realismen. Flyet tar i mot deg med åpne vinger, og loser deg trygt gjennom alle vanskelighetsnivå, og du kan simpelthen ikke slutte å glise!!!! Jeg bøyer meg i rullebanen, og anbefaler Level-D på det sterkeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Utolig pent! Hvordan er denne maskinen i FSX? Trekker den FPS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Nydelige bilder! Likte spesielt godt det siste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Vakre bilder Ernst i et herlig landskap og med en av de peneste Airline-paintene som er laget etter min mening. Klarer nok ikke å unngå å måtte reinstallere og prøve å fly denne snille kjempen igjen etter dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Fantastiske bilder, Ernst! Siste var det beste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ja ikke sant Ernst,det gjelder å NYTE orgasmen i sommervarmen :grin: Nydelige bilder og velkommen som sjofør i de STORE bussene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du kom deg ned ser jeg, men tror det blir værre å få letta fra denne stripen Hvor gikk turen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. juli 2007 Takkåtakk! Hvordan er denne maskinen i FSX? Trekker den FPS? Som sagt: " framerate-aksellerator. Skjønner ikke hva galt andre designere gjør, men dette meget komplekse flyet har en framerate av en annen verden, " det gjelder å NYTE orgasmen i sommervarmen :grin: :grin: :grin: :grin: Du kom deg ned ser jeg, men tror det blir værre å få letta fra denne stripen Hvor gikk turen? he he, jeg husker ikke lenger hva den øde flyplassen heter, men den hadde faktisk en rullebane på 7000 feet, så det gikk bra med take off også :grin:. Men jeg fløy manuelt hele veien, og med bare 30 % fuel på tankene. En herlig maskin å ratte mellom fjellene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Flotte bilder. Elsker Level-Ds 767 jeg også :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Helt rått! De fjellene dine tar fullstendig kaka. Hva er det du bruker? UTE eller? Tror kanskje jeg må gå til anskaffelse selv også. Kan det kombineres med Global X tro? Men som sagt.... nydelige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 13. juli 2007 De fjellene dine tar fullstendig kaka. Hva er det du bruker? De første bildene er "Vancouver+", men når det begynner å bli snø er det FSX default (med Level-D 767 flyr man snart forbi "Vancouver+"). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Takk for svar! Håper du fortsetter å poste flere bildeserier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Herlige bilder,herrrrrlig fly :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kjempe fine bilder Ernst! Digger 767! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.