Andreas Nornes Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Noen som vet hvor man kan se rollouten av Boeing 787 live på internett? Boeing sin hjemmeside hjelper ikke akkurat til. :tired: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 jepp det kan man. Vil bli streamet live på Boeing.com rollouten er 00:30 norsk tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nornes Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Ok. takk. Leste feil, syns det sto 11.30am GMT. Trodde den allerede var i gang. puh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Kan også få live webcast i windows mediaplayer ved å følge denne linken: http://tpn.edgeboss.net/wmedia-live/tpn/22571/500_tpn-english_070627.asx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 flere som plages med lyden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ja, lyden hakker her også, men bildet er hvertfall bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jepp! Elendig kvalitet, men moro uansett :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg oppdaterte siden et par ganger, og plutselig fikk både bilde og lyd perfekt flyt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ja' date=' lyden hakker her også, men bildet er hvertfall bra [/quote']Du kan være sikker på at de jobbet som noen tullinger for å få fixet det, det er i orden nå \\o/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Var* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Var i orden ja Helt uten lyd nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 mist lydn jeg åså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nå er det ingen lyd :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Inlegg slettet av Marius Helstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jippi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 derja:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Lyden is back in buisness! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Der var den ja... litt hakkete.. men tenk hvor mange som sitter å kikker, verden over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Fler enn meg som bare har lyd på høyre høytaler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Kun lyd på høyre høytaler her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 nokk prat fra syke japsa! vil se d flyet snart :sleep: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 nokk prat fra syke japsa! vil se d flyet snart :sleep: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 What was your longest flight? 18 hours from Singapore to New York in a slow Airbus :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hehehe! Nå kommer flyet snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 For et vakkert fly!!! Flott!!! Megabra jobba Boeing!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Dette var stilfullt ja Ganske annerledes nese, hva synes dere om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 En 787 SKAL jeg fly før jeg dør!! Det flyet der er det nydeligste jeg noen gang har sett!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg tror faen ikke mine egne øyne! AKKURAT idet dørene gikk til side klikka hele maskina mi. Er det noen som kødder med meg eller? Er sendinga ferdig nå? FAEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.