Rolf Arne Beck Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det ser ut som en NH90... var det ikke det Norge hadde bestilt? Virkelig kvalitet på det produktet :whistle: http://atvs.vg.no/player/?id=9905 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nå forstod jeg ikke noe. Helikopter dør i hodet. Helikopterdør heter det, da blir det forståelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 England bruker vel ikke NH90.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elias Lundereng Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ja jeg stusset på det jeg også! Hva slags helikopter dør i hodet? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 HeHe, et veldig godt eksempel på hvor viktig det er å kunne dele/ikke dele ordene rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nei, men de bruker Merlin HC.3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 AU! Først trodde jeg det bare var noen folk som hadde gått forbi helikoptere ig dunket seg litt, men det var litt grovere når jeg så filmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nei' date=' men de bruker Merlin HC.3 [/quote'] Jepp, det jeg trodde. Torde bare ikke satse i frykt for å være helt på jordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Nå forstod jeg ikke noe. Helikopter dør i hodet. Helikopterdør heter det' date=' da blir det forståelig. [/quote'] Å buhuhu... Da får du bare et lite mysterium i den ellers triste hverdagen din!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Å buhuhu... Da får du bare et lite mysterium i den ellers triste hverdagen din!!! HAHAHA. En av de bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.