Gå til innhold

Hangarskip til kai i Bergen

Øyvind Hansen

Anbefalte innlegg

Som du vidar seier, Renè er eit namn som vert brukt på både gutar og jenter. Eg har forøvrig ein kamerat med namnet Kim Renè, og ei venninde med namnet Kim Aila. Så same namn brukt på både gutar og jenter.

Tom: Fører det til at dei er transer? (Ja den uttalelsen til Tom provoserte meg kraftig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktig Tom. Veit om fleire som har liknande namn. I enkelte land er det ditt namn som virkar "homo" som du så fint seier det. Tenk før du kommenterar.

Ok i stand corrected Torstein..

Etternavnet ER veldig girly synes jeg og det er sikkert bare meg som synes det. Og om jeg ikke husker helt feil så har Herodes Falsk og Tom Mathisen en sang som passer akkurat til sammenligningen mellom navn, grad og person på bildet og alle menn med samme etternavn som er Orlogskaptein i marinen.. hehe tar du spøken?

Men før alle føler seg truffet her så beklager til alle som leser dette innlegget og føler mistenkligjort av meg. Beklager også til alle som heter Annett, Annette, Anett og Anette og jobber i Marienen.

Og der kom jaggu sangen igjen du... Hører du??

Til slutt, beklager at jeg datt ut av tråden med kommentaren av Orlogskaptein Annett

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...