Magnus Eliassen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Da skal jeg igang med min første SS-trening på ENKB Søndag den 25. fra klokken 8 til 10 lokal tid (1800-2000 UTC) Approach og tower på ENKB kommer til å være oppe på Søndag og det kan godt hende at Bodø South også dukker opp. Så kom å fly enten VFR eller IFR. Snakkes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Kommer og flyr men ehhh jeg lurer på en bitteliten ting, hva skjer med at du får SS trening allerede nå? Når du hadde siste trening nå i Mars og jeg har ventet på SS trening siden i November? Bare lurer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Det må du nesten spørre noen i vaccsca om, ikke meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ok mer fakta om denne saken: Magnus Eiassen hadde siste Student trening for to uker siden, han requesta Senior Student trening for 5 dager siden og han har allerede fått Instruktør. VACCSCA har holdt stengt siden jul for training request fordi de mangler mentorer. Nå har de åpnet igjen, men det er fortsatt kø på trening. Og nå kommer bare Magnus valsende forbi alle sammen som har ventet MYE lengre enn han på trening og han får trening i løpet av 5 dager. Det er litt sånn ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg skjønner heller ikke hvorfor du plutselig har fått SS trening lenge før de som har ventet flere måneder , men jeg fyrer opp simmen og kommer en tur jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ikke akkurat rett sted å ta dette opp? Prøv accsca14@vaccsca.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Skjønner frustrasjonen deres, men som Trond sier er vel dette noe som strengt tatt skulle vært tatt opp med Chief of Mentors i vaccsca... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ikke akkurat rett sted å ta dette opp? Prøv accsca14@vaccsca.org Hjelper ikke stort der heller. Ting tar tid og folk må bare belage seg på lang vente tid. Synd men sant En training periode kan strekke seg godt over måneden, alt etter tid hva student og mentor har til rådighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Og nå kommer bare Magnus valsende forbi alle sammen som har ventet MYE lengre enn han på trening og han får trening i løpet av 5 dager. Trynefaktor... Ofte en fin ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vel dere får ta det opp med training department i vaccsca og slutte med sånne utsagn. Uansett hva som har skjedd er det nok ikke Magnus sin feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vel dere får ta det opp med training department i vaccsca og slutte med sånne utsagn. Uansett hva som har skjedd er det nok ikke Magnus sin feil. Er ingen som tror det heller, men klart at det er grunn til å reagere når en som requesta SS fikk sin instructor 4 dager etter og en som har venta 6 måneder ikke har fått:=) Men uansett så gjorde du en strålende bra jobb i kveld:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.