Gå til innhold

Cold Response - lydopptak


Roald Hansen

Anbefalte innlegg

Full fart i Bodø for tiden. Selv for en innbarka flyinteressert er det tøft når nyhetssendingene drukner i lyden fra fire og fire og fire og... F-16 tar av mot øst for å øve i Indre Troms. Her er et lydopptak på ca 8 min fra hjemkomsten ca kl 22 en fredags kveld. Opptaket er komprimert - real ca 25 minutter. Jeg er imponert over flygeledernes arbeid, ikke minst ved avgang når de sender avgårde mange flymaskiner i korte intervaller. Og tar imot dem - blandet med sivil trafikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det ja. Er litt overslag fra sektor nord til approach (og et par andre steder), så det er jeg som er såvidt innom på tidene 5:43, 5:55, 6:11 og 7:37.

 

Sånn er det å ha lett gjenkjennelig stemme. ""

 

 

EDIT: Jada Knut, det går så bra så. Hysteriet har ikke tatt helt overhånd her enda. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...Jeg er her oppe nå, og fikk overvære en demonstrasjon og soldatenes evne til og slå ned på dette i øverbygd. Litt stilig, fikk se noen super pumaer og litt bell...når er den slutt denne øvelsen, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...