Daniel Johnsen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei jeg ser får tiden etter et VA som jeg kan ble med i, så jeg lurte da på om dere har noe anbefalninger, jeg tenker spesielt på cargo VA's men hvis dere har noen andre som dere synes er spesielt gode er det bare og nevne dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 FedEx UPS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg er mest aktiv i vBraa nå for tiden, det virker veldig bra ... Skal snart ta eksamen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Cargolux Virtual Meget godt drevet, spennende loggsystemer og skal visstnok være det eneste VA som har godkjenning og støtte fra virkelighetens selskap Ofte snakker vi om trussel om søksmål når det gjelder VA vs. virkelighetens selskap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 skal visstnok være det eneste VA som har godkjenning og støtte fra virkelighetens selskap Bullshit... Både vbraa og mytravelvirtual har det! Hvis du ikke vil ha cargo så har du jo alltids, www.vbraa.com og om noen uker www.mytravelvirtual.org! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Cargolux Virtual Meget godt drevet, spennende loggsystemer og skal visstnok være det eneste VA som har godkjenning og støtte fra virkelighetens selskap Ofte snakker vi om trussel om søksmål når det gjelder VA vs. virkelighetens selskap Da har du ikke fulgt mye med om du trur det kun er dem som er godkjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Johnsen Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Hei Takk får svarene! ja, Vbraa er ikke helt i mitt søkelys siden jeg allerede er medlem der og sitter som ruteansvarlig, grunnen til at jeg leter etter et nytt VA er at jeg har lyst og fly andre flytyper en bare 737. jeg har ikke tenkt og slutte i vbraa men har som sakt lyst på flere valg når det gjelder flytyper. skal sjekke litt rundt på linkene og se om jeg finner noe som jeg liker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 og skal visstnok være det eneste VA som har godkjenning og støtte fra virkelighetens selskap Jeg bare går etter hva de selv skriver på websiden sin. Hvordan Braa og Mytravel Virtual drives, vet jeg fint lite om. Det er mulig at det er flere av disse støttede selskapene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvis du vil fly Dash 8 på kortbanenettet.. Virual Widerøe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei Takk får svarene! ja, Vbraa er ikke helt i mitt søkelys siden jeg allerede er medlem der og sitter som ruteansvarlig, grunnen til at jeg leter etter et nytt VA er at jeg har lyst og fly andre flytyper en bare 737. jeg har ikke tenkt og slutte i vbraa men har som sakt lyst på flere valg når det gjelder flytyper. skal sjekke litt rundt på linkene og se om jeg finner noe som jeg liker Da er virtualmytravel noe for deg! Airbus all the way baby! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Karl Mathias. Er dette din side? MY TRAVEL VIRTUAL Eller kommer det et VA til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Nei det er ikke det! De er basert på UK! Vi er basert på A/S! www.mytravelvirtual.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei Takk får svarene! ja, Vbraa er ikke helt i mitt søkelys siden jeg allerede er medlem der og sitter som ruteansvarlig, grunnen til at jeg leter etter et nytt VA er at jeg har lyst og fly andre flytyper en bare 737. jeg har ikke tenkt og slutte i vbraa men har som sakt lyst på flere valg når det gjelder flytyper. skal sjekke litt rundt på linkene og se om jeg finner noe som jeg liker Da er virtualmytravel noe for deg! Airbus all the way baby! Haha.. ja.. for det blir ikke kjedlig i lengden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 skal visstnok være det eneste VA som har godkjenning og støtte fra virkelighetens selskap Negative! Europas største VA er British Airways virtual og disse har full support fra det virkelige BA. (edit: taket på medlemmer er 1300 og det er lang venteliste!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 prøv deg på http://www.north-aircargo.org Frakt rundt i europa Mvh Ivar R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 skal visstnok være det eneste VA som har godkjenning og støtte fra virkelighetens selskap Negative! Europas største VA er British Airways virtual og disse har full support fra det virkelige BA. (edit: taket på medlemmer er 1300 og det er lang venteliste!) For så å legge til Austrian Airlines Virtual som har sidene sine under det virkelige selskapets domene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.