Stian Haabeth Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Norwegian vil leie det nedlagte Braathensverkstedet på Stavanger Lufthavn. Lavprisselskapet er i kontakt med SAS Facilities om en mulig leieavtale. Boarding.no Dette ser lovende ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Høres kjempebra ut! Kanskje Sola igjen vil bli en av europas ledende flyverksted? All ære til Norwegian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ønsker Norwegian å bruke det som vedlikehold eller kun lagringsplass for flyene sine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Slik jeg forstår artikkelen, er DY kun interessert for å ha dette som en "ren lagringsplass". Ikke noe mer å "juble" for enn det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Var det jeg og trodde.. Er jo ikke så utrolig fantastisk det egentlig. Synd, hadde vært moro om de skulle ha litt maintenance Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jo da, forstår dine ønsketenkninger - hadde absolutt vært fint om verkstedet på Sola ble startet opp. Men verkstedet er helt klart nedlagt, så HVIS SAS i det hele tatt lar Norwegian lov til å leie - så blir det kun bygningsmassen (Hangaren) som blir "i drift", og ikke noe verksted. Så gjenstår det å se, om de i det hele tatt blir enige om pris - eller om SAS heller la det stå tomt istedet for å la DY leie.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som vet hvor Norwegian har maintenance på sine fly da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Blir ikke dette gjennomført i England mon tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 NAX bruker iallefall Forsvarets gamle hangarer på OSL ble jeg fortalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Høres kjempebra ut! Kanskje Sola igjen vil bli en av europas ledende flyverksted? All ære til Norwegian! Det der er vel kansje en litt tøff påstand kansje, Greit at dere har verdens beste Komler men.......jeg vet ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som vet hvor Norwegian har maintenance på sine fly da Hos Urmakeren kansje...he he....tok du han....bare tuller med deg...ser de leier noe hangarer oppe på Gardermoen, men hva som foregår vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.