Marek Pola Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Captains, Tanka era plan... Ta bort bromsklossarna... Starta upp motorerna... Ta fram checklistorna... Imorgon torsdag är det Senior Student checkout på ENGM_APP. Tid: 20.00-21.30 local (19.00-20.30 UTC). Offret...correction kandidaten är Martin Svarstad. Examiner: undertecknad. Välkomna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hehe, offer ja Vet ikke hvor mye mer frivillig jeg kunne stilt meg etter det inlegget på vaccsca.org Men jeg vil benytte sjansen til å få sagt hvor fint det er å ha en leder som deg Marek! Stiller opp der det trengs Gleder meg til i morra kveld, håper det kommer masse flinke piloter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 martin gjør en kjempe god innsats under VFR vertfall:) Synd han datt ut under take offen da:p håper cheack outen din går bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hehe, ja.. Klokka ble så plutselig mye, så når jeg datt ut gadd jeg ikke bruke noe energi på å få til nettet igjen, beklager. Men håper du kommer tilbake i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 har en kar her som skal introduseres til vatsim i kveld, kanskje engm blir base for infoen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Glömde skriva här också. Martin klarade checkouten utan några större problem igår kväll. Gratulerar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Grattis Martin . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Gratulerer Martin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.