Einar Kristiansen Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Da setter vi strek der,det er slettes ikke slik vi behandler nybegynnere. La gutten få prøve seg. Jeg setter av tid denne kvelden,siden jeg ikke har ratingen ennå til ENBD_CTR (Er vel jaggu på tide å oppgradere seg til SS snart )Jeg kommer opp som ENBO_APP "spesial service for newbees" Så alle nybegynnere dere er velkommen til ENBO for en kort breef hvordan dette fungerer. Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 26. januar 2007 Premium Medlem Skrevet 26. januar 2007 Får vel prøve å se om jeg får karret meg opp fra Malta slik at jeg får med meg denne eventen. På tur nedover her om dagen var det temmelig kaotisk ved og i nærheten av Frankfurt, Bremen radar hadde svære strev med å holde oss sofapiloter i ørene Siter
John A, Moen Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 You can count on me guys! Vil komme til å ta ett par VFR turer dersom været duger, ellers blir det nok Majestetic'en som skal få kjøre seg litt Håper å få bodø control opp å gå da! noen intr i alta kanskje? en ganske populær plass å fly i nord Siter
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Skal vi bruke teamspeak eller noe sånt? Eller voice chat på vatsim? Siter
Erik Schøyen Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Da setter vi strek der,det er slettes ikke slik vi behandler nybegynnere. La gutten få prøve seg. Jeg setter av tid denne kvelden,siden jeg ikke har ratingen ennå til ENBD_CTR (Er vel jaggu på tide å oppgradere seg til SS snart )Jeg kommer opp som ENBO_APP "spesial service for newbees" Så alle nybegynnere dere er velkommen til ENBO for en kort breef hvordan dette fungerer. Flott, Einar! Sånn skal det gjøres Siter
Marius Helstad Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Ja da er TWR og APP på og mange gater fortsatt ledig =) kom å fly . Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Passet jo veldig bra at PC-en ikke ville at jeg skulle fly i dag da Prøvde i 1 1/2 time før jeg ga opp dritten, satser på real world flight neste helg i stedet Siter
Einar Kristiansen Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 [image]http://www.home.no/emagnk/bilder/div/5.jpg[/image] Siter
Johan Holmseth Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Da var jeg ferdig med Last flight sjekklisten og vill takke Bodø APP å CTR for en nydelig innsats Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Takk til alle som tok seg ein flytur i nord, artig å sjå flya sverme rundt Tromsø i staden for Oslo! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.