Gå til innhold

Sluttet i VNoAF


Jan H Sørensen

Anbefalte innlegg

Virtual Luftforsvaret har som de fleste kjenner til kommet godt i gang med reorganiseringen etter at VNoAF ble aktiv igjen tidligere i år. Den nåværende administrasjonen hadde kommet frem til en felles enighet og forståelse vedrørende driften av organisasjonen med den forrige sjefen for VNoAF, Andreas Skotner - trodde vi! På grunn av de meget alvorlige samarbeidsproblemer som har oppstått mellom administrasjonen og Andreas Skotner, har undertegnede etter en nøye vurdering av situasjonen funnet det riktig å beslutte følgende:

Jeg har sagt opp min stilling i VNoAF og avslutter alt arbeid for Virtual Luftforsvaret i sin nåværende organisasjonsform. Så får fremtiden vise om jeg skal arbeide i et VA igjen.

Takk til alle som testet den nye FS2000 versjonen av RNoAF C-130 Hercules (V2.0). Og takk til Kjell Arild Bersås som hadde begynt på et nytt scenery for Jan Mayen og som også hadde planer for et tilleggsscenery for Bodø (militær terminal). Takk også til Jens-Ole Kjølberg og Sven Morten Hesjevik som sammen med undertegnede i Teknisk Avdeling var kommet godt i gang med en helt ny FS2000 versjon av RNoAF P-3C Orion, fly og panel (dette prosjektet vil bli lagt til side for min del).

En særlig takk for et godt, givende og hyggelig samarbeid går til Tanja Jacobsen, Peter Jacobsen og Einar Halvorsen, som har gjort et enestående arbeid for VNoAF, som nå faktisk er størst i Norden!

Jeg beklager på det sterkeste at dette verdifulle samarbeidet nå tar slutt, og ber om forståelse for at jeg ikke lenger kan arbeide for VNoAF.

 

Med vennlig hilsen

Jan Harry Sørensen

(tidligere GIL VNoAF)

http://home.c2i.net/jhs" TARGET=_blank>JS PANELS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det nok en gang er blitt rot og krangel i Virtual Luftforsvaret.

Jeg har lenge vurdert Faktisk helt siden ifjor sommerom å melde meg inn i V.Luftforsvaret, men så ble alt lagt brakk, det kom aldri noe som helst forklaring på det.. Mange rykter fra daværende piloter sa at det var han Andreas Skotner som gikk lei og andre ikke orket mere pga overstyring.

Og det ser jo ut som det er det samme som skjer nå, særlig etter innlegget av Jan Harry Sørensen, Jeg tror ikke Andreas Skotner er klar over hvilken resursperson an nå har mistet og det samme med Peter Jacobsen og resten av gjengen jeg må si de gjorde en fabelaktig jobb, særlig etter hva jeg har hørt av andre. Jeg synes at Skotner burde trekke seg tilbake fra alt som har med VA å gjøre,, den mannen er stormannsgal etter min mening

Hilsen

Henry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter din beslutning og slutter i VNoAF

jeg også,så lenge at det sitter en som først godtar et styre så etter på overser hele styret,så lenge denne personen sitter i VNoAF

kommer dette bare å bli ett helsikens rot med denne personen som det har vært fram å tilbake med.

Andreas du kan styre den skuta selv heretter

for mitt vedkommende

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo synd hvis det skal bli masse rot nu, når man er kommet så godt igang med poeng og det hele!!!!

Mulig ting blir litt for intensiv, men det er jo en ting som gjør det hele morsomtere.

Få fikset opp slik at det ikke blir mere tull slik at gode folk som trengs i systemet slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er bakgrunnen for denne uoverenstemmelsen i VNoAF (og ikke har jeg noe spesielt ønske om å vite det heller). Men erlig talt, er det virkelig nødvendig å benytte dette forumet til slike interne oppgjør i et VA? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Kjære venner, kan ikke dere som styrer med dette ta dette oppgjøret på kammerset?

Hilsen Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er vel dette ikke noe å henge seg opp i, men det virker som at noen tar det litt for seriøst hva som foregår ute i det virtuelle univers.

Mulig at det kunne være en idè å danne en fagforening for alle dere som lever ute i den virtuelle verden.

Da kan dere jo i tillegg kreve bedre lønn for strevet, streik innimellom slik at virtual forsvarsdepartementet skjønner at dere er til nytte.

Vennlig hilsen LN-ALH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei og nei og nei!!!!

Nå som vi begynte få det artig, med onlineflyving og flyins. Utad virket hele administrasjonen utrolig effektiv og "velsmurt" (iallefall Andøya som jeg hører til). Søk etter savnede fly, tokt ute i havet og rene transportetapper... virkelig artig å få være med på dette.

Hva er det som skjer? Hvorfor denne uvennskapen?? Er det første spiker i kista?

Tusen takk Jan for en fanastisk "Husky"... jeg har gledet meg så lenge til P3C-panelet skulle komme [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]. Jeg koser meg hver dag med disse trofaste "sliterne". Håper du ikke legger restriksjoner på bruken av Hercules-en (innenfor eller utenfor VNoAF). Dette ville vært ekstra trist.

Nei, dette var "traurige" greier, gutter. Hvordan skal vi få ordnet opp i dette rotet? Litt enig i at dette er interne problemer som må løses på kammerset, men på den annen side, med snart 250 flyvere, har det samtidig "allmenn" interesse. Det er tross alt mange virtuelle arbeidsplasser som står på spill [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image].

VNoAF-212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tåpelig! Og som det nevnes lengre opp her, så er det en forklaring bak dette. Synes det er fryktelig urettferdig av visse personer å kalle meg stormannsgal uten å vite alle sidene av en sak, eller sette seg inn i hva det gjelder.

Ja, Jan Harry Sørensen, Peter Jacobsen med flere har vært sterke personen innenfor VNoAF og dens drift, og de har lagt mye bra arbeid i organisasjonen, og all ære til dem for dette.

Hele saken her er en stor misforståelse, og burde enkelt å greit rettes i mellom oss, og leve videre. Jeg har siden 1999 sittet med ansvaret for VNoAF alene, og har opp igjennom tidene bygd dette opp med mine egne hender. En av grunnene til flere måneder nede i slutten av 2000 var nettopp det at jeg var alene. Jeg måtte prioritere ett liv på siden.

I mars 2001 prøvde jeg nok en gang å skape ett bra VNoAF, noe jeg klarte og vi vokste voldsomt. I april 2001 sa jeg til viktige personer i VNoAF at jeg ville tilby dem en plass i administrasjonen for å drive den daglige driften av organisasjonen, så jeg kunne sette meg på sidelinjen for å utvikle hjemmesider.

Jeg forklarte kanskje dette litt dårlig i en epost til disse personene, og det ble misforstått. De trodde nemlig at jeg ville gi bort hele VNoAF, og si fra meg alt ansvar. Det var ikke det jeg mente, og beklager en evt. feil som dette, men vil gjerne rette det opp igjen nå.

Jeg gir ikke fra meg ett VA som jeg har bygd opp så kraftig, helt uten videre - og det trodde jeg disse personene skjønte.

Jeg ønsker fortsatt at disse personene skal drive den daglige driften av VNoAF, og ha ansvaret for å skape ett bra VA, nettopp fordi jeg synes disse personene gjør den kjempebra jobb, og er dyktig personell, men jeg vil fortsatt ha en posisjonen i VNoAF som jeg alltid har hatt.

Jeg får mailer nå hvor personer ber meg slutte i VNoAF, noe jeg ser på som urett. Jeg er faktisk personen bak organisasjonen som har bygd den opp til å være der den er i dag.

Men, vil gjerne komme til et kompromiss på en saklig, seriøs og voksen måte - La oss glemme det som har skjedd, spole tiden tilbake til mars, og prøve på nytt nå som jeg har forklart hva jeg mener. Er det noe problem?

Norge har ett lite flightsim miljø, og det siste jeg vil er å skape uenigheter og mislik i dette miljøet. Jeg synes det er mange flinker personer her, og vil ikke være uvenner med noen, men gir heller ikke ifra meg det ene store verket jeg har skapt innenfor VNoAF, og det har jeg aldri ment jeg vil heller.

Enkelt forklart...

Andreas Skotner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så søte når dere krangler atte [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Hilsen Christian --> en navngitt person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...