Magnus Wiik Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei! Den 16. eller 17. Januar reiser jeg sammen med noen venner til Nairobi, Kenya fra Heathrow. Er det noen som vet hvilken flytype BA bruker på denne ruta, og eventuelt hvilken service vi kan forvente oss? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 British Airways BA 065 Heathrow (LHR), London, Storbritannia Terminal 4 10:05 Jomo Kenyatta International (NBO), Nairobi, Kenya 21:20 Direkte / 744 8t:15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Hjertelig! Er dette inside info, eller kan hvem som helst finne tak i det? I så fall, hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Kan tenke meg han brukte. Amadeus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Skulle ønske concorde var i bruk enda jeg ;S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Er dette inside info, eller kan hvem som helst finne tak i det? I så fall, hvordan? Er vel ikke så hemmelig dette, på hjemmesidene til British Airways har de rutetabeller som også viser sånt! http://www.britishairways.com/travel/schedules/ God tur til Afrika da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 vist du reiser 17 blir det 747 Flight number BA 65 Operated by British Airways Depart Heathrow (London) Wed 17 January 2007, 10:05 Terminal 4 Arrive Nairobi Wed 17 January 2007, 21:20 Stops 0 Total journey time 8 hours 15 minutes Aircraft type Boeing 747 jet Class First Club Traveller Plus Traveller Blir 747 den 16 og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Takk, folkens, det er nok den 17. jeg reiser, ja Synd at jeg ser det nå, men det går faktisk et kveldsfly den 16., som ville innebært mye mindre venting enn det vi faktisk tar. Jaja, sikkert fint på Heathrow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Jansen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Heathrow kan være ganske slitsom å reise igjennom, mye pga sikkerhetsshysteriet der. Men nå er det mye spennende å se på terminal 4 også da, siden det er der de fleste British Airways sine større fly kommer inn. Stort shoppingareal er det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Heathrow kan være ganske slitsom å reise igjennom, mye pga sikkerhetsshysteriet der. Har tenkt den tanken ja... Kanskje det er bra at vi har ti timer ventetid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Får ønske deg en riktig god tur..Fan ikke hver dag du får fly 747,så jeg håper på MANGE flotte bilder fra turen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Jansen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvis du har 10 timer så er det ingen grunn til å henge på flyplassen. Da kan man jo dra inn til byen. T-banen drar deg inn dit for en billig penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Får ønske deg en riktig god tur..Fan ikke hver dag du får fly 747,så jeg håper på MANGE flotte bilder fra turen.. Må nok skuffe deg, Einar, men jeg har faktisk ikke noe digitalkamera, så det blir dårlig med bilder fra min side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.