Gjest Skrevet 19. april 2001 Skrevet 19. april 2001 Hei jeg bare lurte på om det er noen simmere fra tromsø her eller er jeg den eneste? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 20. april 2001 Skrevet 20. april 2001 Nei, slett ikke. Et lite søk i http://www.airpics.com/simmers/" TARGET=_blank>Flysimmerlisten ga 12 treff fra Tromsø, men det finnes sikkert flere. Ole-Jørgen Lødingen Siter
Jan H Sørensen Skrevet 20. april 2001 Skrevet 20. april 2001 Ka i farsken [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Æ kjæm åsså fra Tromsø [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image], men har bodd i Oslo i snart 25 år. Jeg dropper av og til innom "Lille Tromsø", og da føles det nesten som hjemme! Men det teller kanskje ikkje [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] MVH Utflytta tromsøværing Siter
Gjest Skrevet 21. april 2001 Skrevet 21. april 2001 Jo da det teller kommer man fra tromsø så kommer man fra tromsø Siter
Mads-Inge Otterstad Skrevet 21. april 2001 Skrevet 21. april 2001 Heisann.... Her e enda en kar som bor i Tromsø... Har akkurat flytta hit, har begynt å jobbe i tårnet på flyplassen. Og i tillegg så starte eg med flyging i flyklubben så snart som mulig. SKulle egentlig ha første flytime i går, men pga været så ble det ingenting... Kanskje vi skulle fått til et simmertreff i Tromsø en kveld?? Gi tilbakemelding på det de som er interessert så kan vi avtale en dato... Siter
Gjest Skrevet 22. april 2001 Skrevet 22. april 2001 Ja et simmer møte det hadde jo ikke vert så dårlig PS du som jobber i tårnet vet du om sas har noen MD-90 fly på rutene hit? Siter
Anders Presterud Skrevet 22. april 2001 Skrevet 22. april 2001 Hei! Jeg er ikke helt sikker men... Generelt brukes vel MD90 på det europeiske rutenettet. Blant annet Gøteborg-London, Stockholm-London, København-Madrid, København-Stockholm, København-Frankfurt. Siter
Erik Axel Vollan Skrevet 23. april 2001 Skrevet 23. april 2001 Neida, du er ikke helt ensom her oppe! mvh Erik Axel Vollan Siter
Gjest Skrevet 23. april 2001 Skrevet 23. april 2001 Jag bor ju också i Tromsö! Är ju Svensk men till min fördel så har jag ju valt att flytta hit... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Mads-Inge Otterstad Skrevet 24. april 2001 Skrevet 24. april 2001 Nei, SAS flyr ikke MD90 hit opp... Det er i såfall uhyre sjelden.. Det er vel bare hvis andre fly "snagger" ut, og de må sette inn et annet fly hurtig... Ellers så er det bare MD80-serien, og 737-600 de flyr med her oppe... Har ikke sett 737-800 ennå, men det kan jo være at de også flyr her... Så, hva blir det til med et simmer-møte?? Noen som er klare?? By the way, var ute å fløy Piper Cherokee i dag... LN-HHH, sinnsykt bra vær.... Nydelig tur.... Fløy stort sett nord for ENTC..... Skikkelig bra "flyterreng".... Mads [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [ 24-04-2001: Endret av: Mads-Inge Otterstad ] Siter
Gjest Skrevet 24. april 2001 Skrevet 24. april 2001 quote: Opprinnelig postet av Mads-Inge Otterstad: Så, hva blir det til med et simmer-møte?? Noen som er klare?? God ide! När jobbar du i TWR Mads-Inge? Jag ska på jobb Torsdag och Fredag. Flög SK2339 i dag och divertade till BDU pga tåken. Siter
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 24. april 2001 Premium Medlem Skrevet 24. april 2001 Enda en melder seg herved! Et simmermøte kunne vært artig! Møtes vi på spiserommet i tårntet på Langnes?? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.