Michael A B Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 ... men denne gangen er det ikke med noen fightere... http://www.dailymotion.com/video/xoprb_amateur-davion Her ser dere det, som jeg tror, er en av deres KC-135FR. Vil tippe at det er fra Djibouti, der Frankrike har sin største utenlandske militære base, og jeg vil tro at de fleste av de andre low flying-videoene er derfra. Er heftig å se de fly med F-1 eller Mirage 2000 i tretopphøyde, men det er dæven ikke ofte at en ser en maskin som dette gjøre slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hehe, den har vi ikke sett før http://www.dailymotion.com/visited/tag/fly/search/plane/video/xjpr2_mirage-f1-a-djibouti Se slutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen S. Kvandal Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 De franskmenna er bare helt gromt rå med lavtflyging Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nesten som russerene i Mig'ene sine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nesten som russerene i Mig'ene sine Har du en link til noe sånt? Ikke sett noen lignende videoer med russere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har du en link til noe sånt? Ikke video...men se her: Mig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Kremt Ikke video...men se her: Mig Su-27 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vi har da bedrevet med slikt i Norge også.. Har et bilde av en 336 skv F-5A som flyr en meter eller to over bakken rett foran hangar C på Rygge (gamle hovedhangaren til 6'n). Det bildet ikke viser er en tankbil som kommer rett rundt hjørnet som flyet var et par sek fra å fly rett i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard .L. Hovde Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gidder du og poste det opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Tror jeg har scanet det, må finne det først... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Lavt det her åsså. Ikke minst oppnåelig for sivile flyvere. L39 kan kjøpes for den nette sum fra 1 mill og opp om man har. Flight School for L39 fins det også flere av. Så vidt jeg vet er inngangskravet penger og PPL i lomma + at den enkelte flight School vureder deg skikket etter de regler som da evt. fins for dette. Clicky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Èn million? Det var da overraskende billig...selv om driftskostnadene sikkert veier opp for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.