Eivind Tollerød Fosse Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 For noen år siden gikk det en dokumentar på TV fra innflygningskontrollen i New York. De intervjuer bla.a en flygeleder mens han er på radaren. Og en annen sitter og ser på fisker i pausen... Er det noen som vet hva denne dokumentaren heter og om det er mulig å laste ned eller se denne et sted? Eivind Siter
Gert Gundersen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Husker godt den ja. Den store skrekkfilmen for ferske flygelederaspiranter Gikk i hvertfall en gang i år 2000 på norsk tv. Spilte den inn på VHS og greier.. Har den ikke lenger, men det hadde vært meget artig å sett den igjen. Husker den hotte tårnflygeledern som sto med ryggen til flyene og ga klareringer mens han ble intervjuet. Og ikke minst han som hadde hatt to fly for tett i luften, og måtte meditere en time for dagen foran fiskene. Tema var vel noe sånt som arbeidsforhold og stress for flygeledere i New York, Newark og La Guardia. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Hvis det er denne som omhandler LGA, EWR og JFK + TRACON så har jeg den på VHS og blir aldri lei den.. noen som vet hvordan man får den inn på PC? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Thomas: Jeg har ikke peiling på slikt,men Jim Vold hadde fått overført en gammel HI8 kassett til DV-format og redigert. Noen ide og sende han en PM kanskje? Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Thomas: Jeg har ikke peiling på slikt,men Jim Vold hadde fått overført en gammel HI8 kassett til DV-format og redigert. Noen ide og sende han en PM kanskje? Er veldig interessert i den dokumentaren jeg også.. Hadde vært veldig gøy å se! Siter
Ole Markussen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det skal gå an å få lagt VHS over til DVD om man har en Dvdopptager og VHS spiller som kan kjøre over digitalt...Og da er det jo ikke vanskelig å få det på Pc..eller?? Siter
Geir-Tore Aunmo Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hvis det er denne som omhandler LGA, EWR og JFK + TRACON så har jeg den på VHS og blir aldri lei den.. noen som vet hvordan man får den inn på PC? Kommer an på hvilke inn- og utganger det er på komponentene. Men her er ihvertfall en framgangsmåte. Siter
Øyvind Haldorsen Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Oi! Den har jeg ikke hørt om! Hadde vært utrolig bra om noen hadde fått den over til noe digitalt . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.