Gå til innhold

Icelandair starter: Island -> Bergen (SU07)


Lars B. Frostad

Anbefalte innlegg

[image]http://www.boarding.no/images/archive/p200610131041-4478.JPG[/image]

 

 

 

Icelandair skal fra sommeren 2007, begynne på fly direkte

på Bergen fra Island. Det vil faktisk bli hele fire avganger hver vei pr. uke, og ruten vil selvsagt bli fløyet med B757. I tillegg til dette, skal de også fly direkte Island-Gøteborg to ganger i uken.

 

 

 

Les mer om dette her:

 

http://www.boarding.no/art.asp?id=23595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet ikke nettopp SASBBraathens opp samme rute? Tror ikke de overlever så lenge, med 757 iallfall.

 

Vær glad dere har Airbus trafikk. Eneste jeg ser hver dag er 737, BAe 146, Dash 8, ATP, Saab 340. De gangene Sola har besøk av Airbus er jeg aldri på skolen.

 

Sist gang jeg var på Sola var både A320 og A310 innom. Sola har også hatt besøk av SAS' A319 Retro. Er fornøyd med Airbusene vi har, ikke for mye. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja SAS Braathens startet jo opp sin egen rute, fra OSL til Island. Dog har nok Icelandair et godt innarbeidet marked i Norge, og dette er et populært selskap å reise med.

 

Det er jo heller ikke tilfeldig at Bergen har blitt valgt, mye pga. at dette er en typisk cruise-destinasjon. Selv om SAS/BU flyr på Island fra Norge, tror jeg nok denne ruten blir levedyktig for Icelandair. (og 757-maskinene dems er jo bare lekre da..) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...