Sindre Solem Ertsaas Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg synes det blir litt rotete hvis alle sammen skal ha sin egen lille forumdel.. Så blir det masse bråk om dette også! Jeg synes at de kategoreiene som er i dagens forum kan bli "oppdatert" og oppdelt litt mer i underkategorier! Slik som: Bilder: - Screenshots - Real Bilder Osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er veldig positiv til flere underfora. som Feks: FSX------------ FSX helpdesk FSX generelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er uenig i oppdeling til minste detalj, men ja takk ti fornyelse og sammenslåing av inaktive forum. Ingen avsim tendenser takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er enig i å splitte FS- og Real -bilder til hver sin kategori. Og er definitivt enig å utvide spekteret til f.eks Flightsim-media, slik at man kan trygt poste både bilder og video fra, som i eksempelet, flightsim. Om man begynner å lage mange ensporede kategorier blir det også ganske uoversiktlig. Men å lage litt fler ensporede (som "Support", "Tips og Triks", "Prat om spillet"(?))kategorier for den mest gjeldende simulatoren, som etterhvert nå blir FSX vil jeg tørre å påstå, ville det bli enklere for nye brukere. Det er omtrent min ekte og opprinnelige mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jepp helt enig, det enkle er ofte det beste. KAFFEKROKEN * flypraten * snackbaren * kjøp og salg GRAFIKK HJØRNET * screenshots * ekte bilder * filmer FLYSIMULATOREN * FSX * FS2004 * X-plane * Andre simulatorer * Addons DATA OG HARDWARE * Datamaskiner * Skjermkort * Tilbehør * Support/FAQ EKTE FLYGNING * Pilotene svarer * Kurser og sertifikater * Klubber og foreninger * Fly relatert informasjon ONLINE FLYGNING * VATSIM * Multiplayer * FAQ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tror vi skal overlate denne delen til Dag Johansen himself, for etter min smak er dagens forum mer enkelt og brukervennlig og greit enn hvert eneste forslag jeg har tittet over her inne Og Dag sitter nok inne med en aldeles fabelaktig løsning for et nytt forum, så det er min mening, let the master do the work. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 så klart, men vi kan jo alltids drømme og muligheten er som han sier selv, et tips eller to kan dukke opp... Uansett tror jeg det blir det bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har en ide, kanskje en sabla dum en men.... BILDEREGISTER.... Det lages et bilderegister på forumet.. Et sticky alfabetisk register som innholder noen key elementer.. Bilder av medlemmene på forumet.. Lokasjon og evt mail, msn osv for de som ønsker det.. Slik kan vi oppfylle og evt utlukke 1. Gleden av å se hvem vi snakker med. 2. Påminne oss faktisk hvem vi snakker med og hvordan vi uttaler oss til den og den personen, da med tanke på alder osv. 3. Vi blir bedre kjent... Vel just an idea..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 God ide det Tom. Men i praksis er det vel bare teknisk å gjøre plass til også et foto under allrede eksisterende Profil for... som finnes på alle medlemmene, alt det andre står (eller skal stå, kanskje innskjerping om bedre og komplett utfylling også hadde vært noe) jo oppgitt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.