Erik Hosle Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 http://youtube.com/watch?v=s1KcBxUhRYs Må være ekstremt nervepirrende å fly disse to,koster sikkert flesk Er det jetmotorer på samtlige motorer?? Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Disse flyene her koster flere hundre tusen kroner etter hva jeg har hørt og kan fly i over 300 km/t (hvis jeg kan stole på en artikkel i Fædrelandsvennen). Alle motorene er små jetturbiner ja! Utrolig heftig Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Skulle hatt rimelig god forsikring hvis jeg skulle fløyet de der ja Siter
M E Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 De var da litt søte:) Så ut som de fløy med gear down hele tiden da? Marcus Siter
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 4. oktober 2006 Premium Medlem Skrevet 4. oktober 2006 Speakeren i den første filmen sier (på tysk) at flyet er utrustet med TO turbiner, men det er jo tydeligvis nok... Siter
Johan Holmseth Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 På den siste videoen kan man jo se at personen som sjekker flyet rett før take off er like høy som hale roret ikke noe for nybegynnere næi Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.