Gå til innhold

Flightsim.no pilot treff 2007 ?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Åja, nyskjerrig på overskriften?

 

Skal fatte meg i korthet, etter et vellykket flytreff på Ler råder det ingen tvil om at jeg vil fortsette å arrangere slike treff. Flere av oss forums medlemmer har den siste tiden fått PPL-A sertifikatet, enkelte har hatt det i noen år og andre sitter til og med både i høyre og venstre sete hos flyselskaper rundt om i Europa!

 

Iløpet av sommeren 2007 har jeg derfor lyst til å arrangere et treff for oss virkelige piloter her på forumet, dette omfatter altså seilflygere, mikroflygere og motorflygere. Men før jeg setter i gang med å planlegge noe slikt søker jeg innspill fra dere dette gjelder! Ser for meg treff på en flyplass av midre skala på østlandet, evt. Midt-Norge hvis vi får mye besøk nordfra.

 

Hva synes dere om tanken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en flyplass på Sør/Vestlandet? Ofte er slike treff for "virkelige flygere" plassert på Østlandet, så det kan være kjekt med noe midt i mellom for en gangs skyld. Fyresdal er bra, der kan du få med sjøfly også - eneste minus er at hotellet er 10 min. fra flyplassen (Airparc Fyresdal). Lista er også en mulighet, de er glade for oppmerksomhet og fly, bare ta det via Kjevik Flyklubb f. eks.

 

Ellers så kan dere jo lage et fly-in fra fredag 1.6.07 - 3.6.07 (Sola Airshow går den 2. & 3., og slik tingene ser ut nå - ingen detaljer ennå, men har litt info jeg ikke kan dele - så blir det KONGE!) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ta turen til Røros. Hadde vært utrolig flott. Riktig nok bemannet, men lite rutetrafikk. Dvs ingen på lørdager. En del skoleflyging med Seneca, Cougar og diverse. Men da får dere jo praktisere i "rolig" kontrollert luftrom og ved en flott flyplass på fjellet ""

Nå er også appron utvidet en del (med asfalt) så det er veldig god plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...