Ivar Skaugstad Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Åja, nyskjerrig på overskriften? Skal fatte meg i korthet, etter et vellykket flytreff på Ler råder det ingen tvil om at jeg vil fortsette å arrangere slike treff. Flere av oss forums medlemmer har den siste tiden fått PPL-A sertifikatet, enkelte har hatt det i noen år og andre sitter til og med både i høyre og venstre sete hos flyselskaper rundt om i Europa! Iløpet av sommeren 2007 har jeg derfor lyst til å arrangere et treff for oss virkelige piloter her på forumet, dette omfatter altså seilflygere, mikroflygere og motorflygere. Men før jeg setter i gang med å planlegge noe slikt søker jeg innspill fra dere dette gjelder! Ser for meg treff på en flyplass av midre skala på østlandet, evt. Midt-Norge hvis vi får mye besøk nordfra. Hva synes dere om tanken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jammen Ivar da.. Du glemte jo " Skrivebordspilot " Vært litt synd om ikke vi også får være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Dere har jo FLG. Var tiltenkt flygere i første omgang, evt. utvide i de påfølgende år om det blir en suksess! Men selvfølgelig, alle som har lyst kan jo komme, men selve arrangemanget og aktivitetene rundt det blir lagt opp imot virkelig flygning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hva med en flyplass på Sør/Vestlandet? Ofte er slike treff for "virkelige flygere" plassert på Østlandet, så det kan være kjekt med noe midt i mellom for en gangs skyld. Fyresdal er bra, der kan du få med sjøfly også - eneste minus er at hotellet er 10 min. fra flyplassen (Airparc Fyresdal). Lista er også en mulighet, de er glade for oppmerksomhet og fly, bare ta det via Kjevik Flyklubb f. eks. Ellers så kan dere jo lage et fly-in fra fredag 1.6.07 - 3.6.07 (Sola Airshow går den 2. & 3., og slik tingene ser ut nå - ingen detaljer ennå, men har litt info jeg ikke kan dele - så blir det KONGE!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Har vært inne på tanken, men hvis vi ønsker så mange som mulig bør vi arrangere det på en plass hvor majoriteten flyr fra. Regner med at vi får noen piloter fra Nord-Norge, så Lista blir kanskje litt i lengste laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn.Hansen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Dette høres ihvertfall spennende ut Fersk pilot melder seg på.. Hadde det vært en idè å hatt treffet på en ubemannet flyplass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Mest sannsynlig vil vi bruke en ubemannet flyplass. Dette er det letteste for alle parter, både med tanke på annen trafikk og muligheten til å oppholde seg i og rundt flyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Tore Aunmo Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Dere må ta turen til Røros. Hadde vært utrolig flott. Riktig nok bemannet, men lite rutetrafikk. Dvs ingen på lørdager. En del skoleflyging med Seneca, Cougar og diverse. Men da får dere jo praktisere i "rolig" kontrollert luftrom og ved en flott flyplass på fjellet Nå er også appron utvidet en del (med asfalt) så det er veldig god plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn.Hansen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg hadde en idè om en liten flyplass kalt Valle. Flyplassen ligger i Vest-Agder, ikke langt ifra Rogaland. Side med all informasjon : Valle Flyplass Flynytt skriver om Valle Flyplass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Valle er ikke noe særlig stor,og krever litt på APP,ligger i en dal.... Kjører fobi der hver gang vi skal på hytta Jeg ville heller gått for Fyresdal en Valle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.