Kim Jørgen Brenna Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 her kommer noen klipp fra landinger og take-off på TNCM. Legg merke til de to som holder godt fast i gjerddet når AF A340 skal ta av Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Veldig bra med de som nærmest blafrer som flagg etter gjerdet der, ja! Her er en liten 17 sekunders snutt fra gode gamle Kai Tak i Hong Kong: http://www.youtube.com/watch?v=LjRTy7yxAUs En til, ganske vill denne: http://www.youtube.com/watch?v=AdMZ6e6CVdA En siste 747 landing, filmet fra checkerboard'en: Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Hehe, sinnsykt fet A340-300 sine motorer har jo realtivt lav thrustrating, so imagine with a 747 Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Eller Trent 1000 Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Trent 900 har nådd 90,000 lbs under testing, noe som er mye høyere enn hva 1000 er konstruert for (maks 70,000 lbs). Så akkurat her betyr faktisk ikke navnet alt Så har vi jo den gode sværingen GE90-115B med verdensrekord på 127,900 lbs da Tror et par av dem vil røske greit om du står bak gjerdet der! Siter
Johan Holmseth Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 NR 2 var eeekstrem så vidt han tippet nedi med vingetuppen Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Artige video opptak! Personlig mener jeg det var litt dumdristig å stille seg opp mot gjerdet på denne måten, men nå er det vel ikke alle som sitter med sunn fornuft i hodet.. Jeg er vel en av de, for det så utrolig gøy ut! Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Artige video opptak! Personlig mener jeg det var litt dumdristig å stille seg opp mot gjerdet på denne måten, men nå er det vel ikke alle som sitter med sunn fornuft i hodet.. Jeg er vel en av de, for det så utrolig gøy ut! Stilig!!! Ja jeg syntes også det der så veldig gøy ut, hadde ikke vært meg noe i mot å prøve det der! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.