Marius Arnesen Høiseth Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Iron Maiden har snart konsert i Stockholm og i den forbindelse skal Bruce Dickinson selv fly Bruce Air 666 fullstappet med norske fans fra Oslo. Les hele saken her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har veldig lyst til å sikre meg en billett til denne turen, så håper bare jeg kan få lurt med meg noen flere, kjipt å dra alene. Bruce skal jo fly flere slike turer på denne turnèen, syns det er flott at han gjør slike ting som dette for fansen, dette gir han bare nok ei stjerne i min bok I tillegg til at den nye Iron Maiden-skiva er deres beste på nærmere 20 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Har veldig lyst til å sikre meg en billett til denne turen, så håper bare jeg kan få lurt med meg noen flere, kjipt å dra alene. Jepz Skulle gjerne hatt Bruce som pilot Jeg visste i grunnen ikke at han var pilot engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Joda, Bruce er faktisk ganske så flygærn, han hadde blant annet et program på Discovery for en stund siden som het "Flying Heavy Metal" (om jeg ikke husker helt feil), hvor han fløy forskjellige maskiner osv. I tillegg har han jo flydd Maiden rundt på turnè de siste årene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bruce jobber også for Astraeus og har vært å se på Leirin/Fagernes flere ganger da Astraeus flyr charter ditt om vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 4700kr.. Får nøye meg med konserten i Vallhall i november jeg da Flere som skal dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Det eneste jeg har fått med meg om Bruce er at han er togentusiast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Og fly og tanks. EDIT: Og ikke minst musikk da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Og et levende bevis på at hørselskravene til Medical class 1 ikke kan være så strenge som kanskje enkelte går rundt å tror.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 4700kr.. Hmm, var ikke SÅ gærnt det... Det eneste jeg har fått med meg om Bruce er at han er togentusiast På ekstramaterialet på Rock In Rio DVDen er han ute og flyr 747-sim på fridagen deres, mens de andre spiller golf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Er han det?????? Jeg har jo Rock In Rio-DVD'en deres Kansje jeg må ta en titt på ekstramaterialet også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Sikkert ikke så dumt det nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Bruce jobber også for Astraeus og har vært å se på Leirin/Fagernes flere ganger da Astraeus flyr charter ditt om vinteren. Mener å ha sett en reportasje der han fløy 757 for Island Air. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Mulig det, men han jobber ikke og har aldri jobbet for Iceland Air. Her Bruce som FO på bruceair. Forandring fryder. Bruce og Nicko tar en tur i kabinen på 757`n til Astraeus under rutenummer AEU-666. Han har også blitt sett på denne flyplassen flere ganger i cockpit`n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tom Arne, på det første bildet la jeg merke til at Kapteinen satt på høyre side, er dette bare engangstilfelle, eller er det noen flyselskap som opererer slik til vanlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er vel bare et engangstilfellet tror jeg. Bruce er fortsatt FO for Astraeus (og tjener 35000 pund i året som pilot ) , men mulig han sitter i kapteinsetet på Bruce Air ruten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.