Gunnar Seljeseth Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Så lang har jeg sittet ENBO_APP 3 timer uten å få et eneste fly! Men nå står det i alle fall 2 fly ved Gate... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg var det ene av flyene..fikk problemer med radioen plutselig allt av strøm var på men ingen av radioene funket jeg som sku fly nå når det var atc her å alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Så lang har jeg sittet ENBO_APP 3 timer uten å få et eneste fly! Men nå står det i alle fall 2 fly ved Gate... Slik er deti NORD. Sitt ENGM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 engm har nesten bestandig CTR på logget..eller så er flyplassen fullbokket av atc..kan jo sitte i nord å. dessuten var det ikke noe traffikk i norge i kveld,ikke på sørlandet heller! Får bare håpe på atc på enbo i mårgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Dagens resultat: kl. 18 til 21: ingen trafikk kl. 21 til 23: 6 bevegelser I morgen tar jeg en VFR-tur i den sør-vestlige delen av Europa, så det er lite sansynlig at jeg får tid til ATC... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 jaja...fikk tilslutt radioen til å funke,så det ble en tur. tusen takk for ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Signerer denne! Avsender: Gunnar Seljeseth Emne: Re: Prosjekt nord.... Jeg merker at en del personer klager på dårlig dekning av ATC i nord-Norge på VATSIM, og at det er "alt for mye ATC" på Gardemoen. Dette er ting jeg har fått høre både når jeg selv flyr rundt på VATSIM og i diverse forum, bl.a. her... Jeg mener jeg kan påvise at pilotene er en del av problemet, med hyppige avganger og landinger på Gardemoen. Men for at de av dere som klager skal få anledning til å motbevise meg, så vil jeg i tiden fremmover sitte en del på flyplasser lengere nord (dvs. nord for Trondheim) som f.eks. Bodø, Tromsø, Bardufoss, Kirkenes, mm. Jeg vil komme til å holde det gående en stund. Dersom fly faktisk vil komme til de flyplassene nordpå som er bemannet, da skal jeg offentlig innrømme at pilotene ikke er problemet, men at vi ATC-er også har en stor del av ansvaret. I motsatt fall får jeg bekreftet min påstand om at pilotenes flyvnings-mønster er en av hovedgrunnen til at det er nettopp Gardemoen som mottar en dugelig mengde ATC... Fint også dersom andre VATSIM-ATC-er kan følge dette opp, og unngå å dekke Gardemoen, men ta mer avsides flyplasser... Så, piloter, er dere "game"? Gjøre ett nytt forsøk, så skal vertfall ikke jeg svikte deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Vi får sjå... Det ryktast atter om ein event i nord-områda, såpass nerligjande som 28ande jannuar.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Åhh! såpass ja! Dette begynner å bli interessant. Klør du enda etter å kontrollere og få piloter til å trekke nordover? Så er du hjertelig velkommen til å kontrollere i nord når du måtte ønske det, vil stille opp så fremst jeg får vite om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Gunnar: Jeg sier bare naa at jeg er med paa ett nytt Nord-Norge event. Kommer hjem fra USA den 27 Januar saa det gaar akkurat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Gull PK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.