Gå til innhold

Prosjekt nord....


Gunnar Seljeseth

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Signerer denne!

 

Avsender: Gunnar Seljeseth

Emne: Re: Prosjekt nord....

 

Jeg merker at en del personer klager på dårlig dekning av ATC i nord-Norge på VATSIM, og at det er "alt for mye ATC" på Gardemoen. Dette er ting jeg har fått høre både når jeg selv flyr rundt på VATSIM og i diverse forum, bl.a. her...

 

Jeg mener jeg kan påvise at pilotene er en del av problemet, med hyppige avganger og landinger på Gardemoen. Men for at de av dere som klager skal få anledning til å motbevise meg, så vil jeg i tiden fremmover sitte en del på flyplasser lengere nord (dvs. nord for Trondheim) som f.eks. Bodø, Tromsø, Bardufoss, Kirkenes, mm. Jeg vil komme til å holde det gående en stund.

 

Dersom fly faktisk vil komme til de flyplassene nordpå som er bemannet, da skal jeg offentlig innrømme at pilotene ikke er problemet, men at vi ATC-er også har en stor del av ansvaret. I motsatt fall får jeg bekreftet min påstand om at pilotenes flyvnings-mønster er en av hovedgrunnen til at det er nettopp Gardemoen som mottar en dugelig mengde ATC...

 

Fint også dersom andre VATSIM-ATC-er kan følge dette opp, og unngå å dekke Gardemoen, men ta mer avsides flyplasser...

 

Så, piloter, er dere "game"?

 

Gjøre ett nytt forsøk, så skal vertfall ikke jeg svikte deg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...