Matz Warland Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Det blir bare enklere for hver dag http://n24.no/naeringsliv/article1430231.ece Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Hehe! Ikke så dum tanke det der! Tror nok ikke det er så mange som kommer til å benytte seg av tilbudet med tanke på at internett har gjort det så tilgjengelig. Derimot, ser for meg at det kommer til å bli solgt en god del billetter mellom klokken 00:00 og 04:00 natt til lørdag og søndag! Siter
Matz Warland Skrevet 22. august 2006 Forfatter Skrevet 22. august 2006 Nei jeg syns at det snart blir ubegrenset over hvor du kan kjøpe bla flybilletter og diverse andre saker. Kommer ikke på noe akkurat nå, men noen andre som vet om noen plasser hvor de selger "Syke" ting ? Siter
Gjest Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 På Amazon kan du handle matvarer som geitemelk mm.. Ta en titt å les "review" på de varene, så får du deg en latter Ta en titt her f.eks Siter
Vidar Martinsen Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Jepp, tidene forandrer seg. Like før(ser faktisk ) jeg må begynne å se meg om etter annen jobb. Siter
Matz Warland Skrevet 22. august 2006 Forfatter Skrevet 22. august 2006 På Amazon kan du handle matvarer som geitemelk mm.. Ta en titt å les "review" på de varene, så får du deg en latter Ta en titt her f.eks Haha, at det går ann! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Nyheten om "flybilletter over pølsedisken" er jo ikke ny da Norwegian og Narvesen har gjort dette i flere år. Nyheten er jo at SAS følger etter og tilbyr det samme Siter
Matz Warland Skrevet 22. august 2006 Forfatter Skrevet 22. august 2006 Ja, ok kanskje litt feil. Norwegian har drevet med dette i 2år (?) og SAS følger etter nå da Siter
Raymond Bergseng Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Og jeg hørte på radioen tidligere i dag at Bjørn Kjos innrømmet at satsingen ikke har vært så lukurativt som man trudde den ville bli. Det skal bli spennende å se hvor lenge dette varer "En wienerpølse...en cola...eeh..vg...og en flybillett til London, takk" Siter
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 22. august 2006 Premium Medlem Skrevet 22. august 2006 Jeg tror kanskje du tar feil, Ivar. Her kan du kjøpe flybillett, billett til musical, overnatting og kanskje billetter til Farnborough i samme slengen mens du trøkker i deg ostepølse med bacon som du skyller ned med en Cola til en tier. Prøv å gjøre det samme på nettet uten å lete deg både vill og gal... Jeg gleder meg! Siter
Matz Warland Skrevet 22. august 2006 Forfatter Skrevet 22. august 2006 Okey, dette var visst ikke noe nytt Har aldri hørt om det før jeg, men det har visst alle de andre Beklager... Siter
Thomas Polden Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Og nå skal det vissnok bli mulig å kjøpe billetter på SAS Braathens-flygninger i REMA-butikkene... o0 Siter
Gjest Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Jeg tror kanskje du tar feil, Ivar. Ivar tenker nok på selve salget av flybilletter, ikke det øvrige. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.