Gå til innhold

Helikoptertur for..1. gang :D


Agnor Bertheussen

Anbefalte innlegg

Alskens merkelige flyhistorier dukker nå fra tid til annen opp her, og her er min, mer eller mindre uinteressante historie:

 

Under Varangerfestivalen var det tilbud om helikoptertur med Artic HeliTrans (eller liknende). Firmaet har èn pilot, nemlig ei jente i midten av 20-årene ved navn Heidi Buljo ""

 

Min første helikoptertur idag. Fikk med meg mange fine manøvrer over Vadsø og til slutt en low-pass over flyplassen i Vadsø.

 

Dette var kjempemorsomt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fjernet av hensyn til vedkommende som er sitert

 

Kan være greit å huske på at det du sier her ikke forsvinner, Olaf. Det kan til og med søkes opp på google, så du burde nesten være forberedt på å kunne si det ansikt til ansikt om du drister deg til å si det her. Bare et lite tips om du har planer om å involvere deg i helikoptermiljøet en gang i fremtiden, og ikke ønsker å skaffe deg uvenner. Det er utrolig hva folk kommer over på internett.

 

PS: "Konklusjonen" din sier forsåvidt ikke jack sh*t, da du kun er fjorten år og jenta det er snakk om er noen-og-tyve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. godt det var en dedikert pilot, som også var jente da "" så ikke konsentrasjonen gikk vekk fra selve flyvningen!

 

Heidi var kjempesnill jente, hun! Lillesøstra også. Legger ved et fint bilde jeg tok med min mobil (skal skaffe meg speilrefleks en gang i fremtiden.. fikk lyst til det nå)

 

[image]http://blink.dagbladet.no/user/files/c/ca/caines/Vadso1.JPG[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...