Gunnar van der Meeren Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Rune Karlsens F-14B «Tomcat» simulator har blitt godt stoff i siste nummer av Flynytt. Hele 6 sider har han fått, og det er jammen interessant stoff. Ser ut til å være et fantastisk arbeid som er gjort med denne.... Well done Rune! ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ja! Det var en interessant artikkel, og jeg er veldig imponert over hva han har fått til! Han har gjort en kjempejobb, og jeg håper virkelig han lykkes med firmaet som nevnes i artikkelen. Keep on flying, Rune! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Oj, den skulle jeg ha likt å lest, noen som kan scanne og poste de 6 sidene slik at de som ikke får flynytt kan lese det også? Rune har gjort og gjør en kjempe jobb med den simmen. På forhånd optimistisk takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det vil det vel bli copyright problemer av.... M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det tviler jeg på at flynytt kommer til å trøble med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Han fikk 2 sider i Vi Menn også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 slik at de som ikke får flynytt kan lese det også? De selger Flynytt hos Narvesen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei gutter, Ja jeg her ikke lest det selv enda, de har ikke så vidt jeg vet Flynytt her i bygda... Men jeg skulle få det tilsendt så det kommer nok en dag? Til dere som venter på bildene (oppdatering) som jeg annonserte sist må jeg be dere vente litt til. Ikke for at det det ikke har skjedd noe, men tingene har tatt en ny vending (etter ferdigstillelse av mitt hjemmeverksted) Hmm... Jeg flytter i løpet av august mnd inn i helt nyeoppussede lokaler. Jeg får da 100 m2 å boltre meg på. Der blir det simulatorsenter, foredragslokale, mekanisk verksted, kontor og det hele. Jeg er travelt opptatt med å pusse opp dette så det tar all min tid akkurat nå. Men om noen kunne scanne inn noe og sendt på e-post eller noe ville det vært fint? Kommer som sakt sterkere på banen etter jeg har flyttet inn med tilbud om det ene og det andre. mvh Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.