Gå til innhold

Fly passerte hverandre på rullebanen på Sola


Trond Meier

Anbefalte innlegg

- Det var mennesker ombord på Boeing 737-flyet, men jeg har ikke tall på hvor mange. Et sånt fly har 120 seter, forklarer Pedersen.

Vi får da endelig håpe at det var mennesker ombord siden 737 maskinen var i luften ""

 

Ikke unormalt at fly går tomme noen ganger da.

Noen fly kommer tomme, andre reiser tomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det var mennesker ombord på Boeing 737-flyet, men jeg har ikke tall på hvor mange. Et sånt fly har 120 seter, forklarer Pedersen.

 

Vi får da endelig håpe at det var mennesker ombord siden 737 maskinen var i luften

Ikke unormalt at fly går tomme noen ganger da.

Noen fly kommer tomme, andre reiser tomme.

Sorry! Ble vel litt "dyp" denne. Bare litt flisespikkeri fra min side. Hadde de brukt ordet passasjerer i stedet for mennesker så slapp jeg å bli ledet til å tro at det kanskje var fjernstyrt "" Men igjenn, kanskje øynene som leser, eller sommervikarer i redaksjonen.

Reagerte bare på utsagnet om at "det var mennesker ombord"

da jeg regner manskap/besetning som mennesker, og vi må vel regne med att disse var på plass, med eller uten passasjerer ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...