Trond Meier Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/14/471503.html Nesten Linate på nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Noen andre kilder som har opplyst om dette? Media pleier å overdramatisere slike hendelser! Men hvis det virkelig skjedde, så er det selvfølgelig alvorlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Cesssna 172skal nokk skriver Cessna men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 17. juli 2006 Premium Medlem Del Skrevet 17. juli 2006 - Det var mennesker ombord på Boeing 737-flyet, men jeg har ikke tall på hvor mange. Et sånt fly har 120 seter, forklarer Pedersen. Vi får da endelig håpe at det var mennesker ombord siden 737 maskinen var i luften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Fra hva som jeg har hørt, så er dette en av de styggeste på ei god stund i Norge.....og det sier desverre en del også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 - Det var mennesker ombord på Boeing 737-flyet, men jeg har ikke tall på hvor mange. Et sånt fly har 120 seter, forklarer Pedersen. Vi får da endelig håpe at det var mennesker ombord siden 737 maskinen var i luften Ikke unormalt at fly går tomme noen ganger da. Noen fly kommer tomme, andre reiser tomme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Flyvere er også mennesker da Tom Arne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja.... Jo... De er egentlig det ja. Tenkte egentlig på passasjerer jeg da men. Men men. Går og drikker mere kaffe så jeg våkner litt mere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav M. Rønningen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Cesssna 172skal nokk skriver Cessna men men Ja, skrivefeil er utbredt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 17. juli 2006 Premium Medlem Del Skrevet 17. juli 2006 Det var mennesker ombord på Boeing 737-flyet, men jeg har ikke tall på hvor mange. Et sånt fly har 120 seter, forklarer Pedersen. Vi får da endelig håpe at det var mennesker ombord siden 737 maskinen var i luften Ikke unormalt at fly går tomme noen ganger da. Noen fly kommer tomme, andre reiser tomme. Sorry! Ble vel litt "dyp" denne. Bare litt flisespikkeri fra min side. Hadde de brukt ordet passasjerer i stedet for mennesker så slapp jeg å bli ledet til å tro at det kanskje var fjernstyrt Men igjenn, kanskje øynene som leser, eller sommervikarer i redaksjonen. Reagerte bare på utsagnet om at "det var mennesker ombord" da jeg regner manskap/besetning som mennesker, og vi må vel regne med att disse var på plass, med eller uten passasjerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 hehehe ;D Menneskelig feil på avinor.. Menneskelig feil i avisa.. Mennesker ombord ja.. det er en fordel.. Fjernstyrte passasjer fly er enda ikke blitt en god erstatning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.