Tom Knudsen Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Så nå gleder jeg meg til at du skal slippe updaten, så kanskje jeg kjøper meg GE også Hei folkens og tusen takk ja... Jeg er utrolig glad det ble et godt utgangspunkt i denne saken, og jeg må si jeg fikk meg en støkk i hverdagen her langt ute i nordsjøen.. Jeg så for meg en lang kamp med masser av tull og dårlige tider i form av ting jeg måtte konsentrer meg om unødvendig. Enda mer støkk fikk jeg når F1 og GE snudde totalt på hælen og ga meg denne sjangsen om jeg kan kalle de det... Til info så er det nå ikke jeg som kommer til å gi ut noen update annet en merge guiden mellom GE2006 og Lennart Arvidsson sine replacement textures. Jeg har vel ikke fortjent noen ære i denne sammenheng vil jeg også få si da GE2006 er et eget flott produkt og fjell texturene er laget av scandinavias flinkeste mann nemlig Lennart. ¨Jeg har kun forsket litt og funnet ut den rette blandingen som jeg personlig synes passer meget godt til Scandinavia med litt godt fra den ene og mye godt fra den andre. Jeg har videreført et arbeid som jeg personlig ikke har tatt del i og håper alle skjønner og vet hvor takke bør gå.. Ja jeg bruker ufattelig lang tid til tider på å gi dere alle sammen noe nytt og tilpasset slik at FS2004 blir så realistisk som mulig. Dette gjør jeg av glede og hadde jeg ikke hatt denne interessen hadde det nok ikke vært like greit til tider.. Stort sett går det greit, men til tider blir jeg nok alt for oppslukt i nye ting og har til tider 5-8 forskjellige prosjekt gående, noe som igjen går utover familie osv. Samt i tillegg at ting fortblir lagt til side for noe nytt. Jeg vil ikke tjene penger på dette om noen tror det, gid det hadde vært sånn for da hadde madammen min blitt glad kanskje.. hehe Eller ikke for hu hater alt som har med fly å gjøre og ergrer seg grenseløst over alt jeg gjør i denne sammenheng. Men pytt, skal man glede andre gjør man det på en måte som tilfredstiller både seg selv og andre.. Noen ganger blir jo alt som bestilt, andre ganger går det mest utover seg selv. Som å formatere maskinen opptil 50 ganger de siste går gjør at min belønning helst burde være rabatter på data deler, særlig harddisker. hehe og gode rabatter burde det være.. Nå vil jeg fortsette å gjøre dette gratis for alle og jeg mener det er slik det burde være.. Jeg er for at folk har lyst og tjener penger på andre, ja særlig i denne bransjen hvor markedet er godt. Lager man gratis produkt på pro bono, ja så viser faktisk det at man har en generell interesse og så får en bare ta den erfaringen videre i livet. Rik blir en desverre aldri.. Meste jeg har tjent på FS til nå er ....... = -5 kroner,- Det var det jeg gikk i tap i et tappert forsøk på å selge noen checklister jeg laget en gang... Men fant fort ut at disse ble dyrer å trykke og laminere en hva jeg solgte dem for. .hehe gratulerer til meg. Ellers gleder jeg meg til å ta fatt på denne oppgaven og som en fin avsluttning på denne tråden jeg startet, så poster jeg siste mail fra GE2006 teamet og Anthony Vos. Tusen takk for forståelsen til alle her på Flightsim.no og Flight1 og Ground Enviroment teamet. PS.. Legg merke til siste avsnitt hvor dem gratulerer og setter pris på alle de norske beta testerne som var med å testet GE2006.. Det bør få den takk de også fortjener synes nå jeg.. Spes Eirik Støylen som bidrog med masser av pre-release bilder her på forumet. As I said before in my previous email - it appears you made an honest mistake. I already talked to Peter and he has calmed down a bit. You have to remember we put a lot of hours of work in it, so it's only natural for us that we were angry. It's all ok. What I would like to see, is, some official support on your website for GE / GE PRO and ofcourse we will support you too! anyway, try to contact me as soon as you have some free time on your hands. I would really like to meet you, I have seen your website and i am quite impressed. My idea is, instead of fighting, maybe we should be working together - besides I have quite some Norwegian Beta testers - all very nice and honest people, so, if you like I could arrange a beta position for you on our team. Anthony Legg merke også til at det stemmer at folk bruker gjerne hele fritiden sin uten jobb på å klare å tjene til livets opphold, og det er særlig ikke noe fett å laste ned pirat versjoner, selv om folk må få gjøre som de ønsker uten at jeg bryr meg om det. Jeg skal ikke gjøre det, men heller støtte opp om folks intereses i å lage mer råe produkt til oss flight simmere i tiden som kommer før og etter FSX.. Happy flying og ha en fin fin kveld. Takk for støtten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg er helt imponert, Tom! Dette så utrolig bra ut! DU har god peiling på grafikk! Håper dere kommer ut med mange brae produkter både freeware og payware i tiden som kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Gratulerer Tom! Jeg er veldig glad for at dette fikk en happy ending..... Flott å se at GE-teamet tok til fornuft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Takk for den Gunnar og alle andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Gratulerer så mye Tom!!! Utrolig deilig at det ble happy ending, du hadde ikke fortjent noe annet Lykke til med samarbeidet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Beinset Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Bra at alt har ordnet seg. De fleste gjør nok en stor blemme av og til, det er bare sånn det er. Lykke til! PS. Hvordan går det med å få ILS på ENML i Scenery Sunnmøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Svaret ligger fremdeles i NA. Men kan fikse en AFCAD fil til deg.. har tatt vigra nå før jeg dro ut, men har ikke fått testet den enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.