Gå til innhold

FLG 07


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Jeg vil be alle som bor i et geografisk område rundt Gardermoen og som har interesse rundt FLG 07 om og eventuelt melde seg via vår web side www.ofkl.org.

 

Vi har behov for mange medhjelpere for og kunne klare og legge lista enda høyere en FLG 06!

 

Om du har lyst til og være medlemm i OFKL enten for og støtte oss eller delta og påvirke hvordan FLG 07 skal bli så meld deg inn i OFKL! Vi er en 100% non profit org og vi trenger deg, for og lage et nytt FLG. Det vil bli kalt inn til eget FLG møte etter sommeren hvor våre medlemmer sammen med styret skal utforme og gjennomføre FLG 07. For dere som ikke vet hva FLG er eller ikke husker eventet sjekk denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man må melde seg inn og betale medlemskontingent for å hjelpe til, så blir det mest sannsynlig ikke aktuelt for meg, men jeg bor i Oslo, og har mulighet for å hjelpe til med passende oppgaver om dere trenger det, så hvis dere trenger hjelp, er det egentlig bare å si fra, Geir ""

Jeg stiller opp så fremt jeg har tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlems kontigenten er på stakkarslig 100.- Jeg mener jo at det har du tjent inn allerede den dagen du skal ha deg et skjemkort, som medlemm i OFKL har du faktisk noen gullerøtter...vi er en kjempe fin gjeng....du får bli med på turer og aktiviteter som jeg tror har hvert bra. FLG 06 hadde aldri kommet på banen hadde ikke våre medlemmer brettet opp armene! Men er du en simmer er du en simmer "" Om jeg ikke husker feil så skulle du garrantert stille på FLG 06!...Forstå meg rett men vi trenger simmere som faktisk stiller, ikke bare på forumet, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattige hundre kroner? "" Halv timeslønn det!

Da snakker vi medlemsskap i OFKL ""

 

Skal tenke på saken, men uansett er jeg alltid behjelpelig om det skulle være noe ""

 

Ja, eller du kan sløyfe to hamburgere på Macer'n med tilhørende brus. Eller sløyfe en utepils, om du drikker slike.

 

Det hele beror på hva man ønsker å bruke penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jo vært kjempeartig, alltid gøy å vite at du har vært med å bidra til en suksess. Maurene er like viktige som dronningen i en tue. Men dessverre kan ikke jeg være med, da jeg reiser til det store utlandet (USA) og blir borte et par år. Men vil i vertfall anbefale alle som kan om å bidra. Dere blir ledet av en kjempebra gjeng, og dere får være med å lage noe som blir helt vanvittig bra. Er ikke bare slit vet dere, er også mye morro med dugnad og jobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt syn på saken: Takket være OFSK så har jeg fått vært i tårnet på Gardermoen, fått besøke Røyken, fått høre på interessante foredrag (blant annet 737 NG pilot som forklarte alt om systemene på 737 med mer) samt prøve en real 737 og Dash 8 simulatoren hos SAS (i forbindelse med FLG 06).

 

Sistnevnte aktivitet kostet litt, men det er småtteri i forhold til hva det koster å leie en simulator kommersielt (Se link). I tillegg så har vi fått Pizza og brus på noen medlemsmøter. Jeg kan ikke komme på noen andre opplevelser som jeg har vært med på som har kostet så lite (100 Kr/år). I tillegg har jeg blitt kjent med masse flotte mennesker som har de samme interesser som meg.

 

Selvfølgelig kunne jeg ha valgt å spare den 100-lappen, men da har jeg blitt mange, mange opplevelser fattigere.

 

Egil Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER ganske så enig med Egil der, skal ikke legge meg for høyt enda, ettersom jeg ikke har fått overført penger "" Men de kommer , for medlemsmøte i går ga skikkelig mer smak. Da fikk vi både pizza brus og masse sosialt. Hvor ofte er det du kan få det for en 100 lapp ? Sjeldent. Da må du i såfall ta deg en tur nedover i Polen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattige hundre kroner? "" Halv timeslønn det!

Da snakker vi medlemsskap i OFKL ""

 

Skal tenke på saken, men uansett er jeg alltid behjelpelig om det skulle være noe ""

 

Ja, eller du kan sløyfe to hamburgere på Macer'n med tilhørende brus. Eller sløyfe en utepils, om du drikker slike.

 

Det hele beror på hva man ønsker å bruke penger på.

 

Da passer det seg sikkert og minne om støttemedlemskap her på fs.no og ""

Vil nu si at hadde det ikke vært for denne siden hadde kanskje ikke miljøet vært det det er heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen er jeg med Geir... DET LOVER JEG....

 

Jeg stiller også forøvrig som crew om så ønskelig og kan være med i hele innkjørings prioden..

 

Jeg kan også evt stille som foredragsholder ( hehe kanskje med mange nye guider til fsx.... Hvem vet..

 

Men jeg stiller både på treffet og alt annet.. Thats a promise this time.. Work or no work. hehe

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...