Erik Schøyen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Fredag 05.05.06 har DU sjangsen til å oppleve "trivelige Trøndelag" med en vaskeekte østlending i ATC-trening på Værnes. Tiden er mellom 18:00 og 20:00 UTC eller 20:00-22:00 som det blir her i Trøndelagen. Både innkommende og utgående fly blir tatt godt i mot av en stotrende og usikker student (dog under kyndig veiledning av Christian Sager). -Bli mæ ut på by'n på freedaag! -Neji, æ må nåkk bli heim og fly ein tur på Vattsimm, sjø! mvh erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Se der ja Erik! Hvordan er stillingen til at jeg bemanner tårnet litt utover kvelden? Er det kanskje ønskelig at du tar alle possisjonene for å få litt trening? På tross av at jeg er russ så kan det godt tenkes at jeg utover kvelden tar det med ro, må uansett planlegge navtur til Møre på lørdags formiddag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 HVIS jeg ikke må jobbe sent skal jeg komme å fly.. eller ta ENTR.. opp til dere. Men tør ikke booke noe nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Tar på meg skinnvest og kommer en tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Ivar: Hadde nok vært kjekt å ta hånd om hele veien opp til FL190, ja. Selv om sist øving med deg i twr og trond som ctr var veldig nyttig for å lære seg koordinering med andre ATC'er. Men bemann gjerne et annet sted slik at folk har et sted å fly til Trond: Ta gjerne ENTR. Andreas: Du har skjønt det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Er lite trolig at jeg blir CTR i morgen.. må sitte til ting er ferdig på jobben siden det er siste arbeidsdag før folk drar til E3.. Men du får ha lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Kanskje jeg også kommer en liten tur ikveld og lager liv i luftrommet men jeg tør ikke love noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 jeg har spart til bart hele uken og kjøpt 3-pack tennis sokker med to striper. Himkok og Åge Alexandersen... Ligger sikkert og spyr i mokasinene før kl. 18.00, men kan jo håpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 I'll be back! (and there..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Flott, folkens! Det er finvær i morgen også, så benytt sjansen til en flytur idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S. Soland Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Får ikke helt til SID/STARS helt enda, vanskelig å gjøre det uten FMC. Men kan jo alltids fyre opp en VFR! Ifølge NOTAMen så er det både skyfritt forblåst - da kan jeg kose meg med noen titalls T/G! Forresten, siden du er student så kanskje du har godt av en halvforvirret manuell nybegynner-SID... "Høh? Var det ikke Roseb 3A til HG, TRM R253/DME 32.5-TRM som førte til Z10 KVB?!?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Alt er velkomment! Ja, det er virkelig forblåst her! Hold på å blåse bort når jeg gikk over Elgeseter bru tidligere idag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S. Soland Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Takk for en flott kveld! Se noen bilder her: http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=453542&an=0&page=0#453542 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Får vel si gratulerer til Erik da Håper å se deg mye både på Værnes og andre flyplasser fremover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Takk, takk! Det var kjempemye surr fra min side følte jeg, men kanskje det var nettopp meg som følte mest på det. Stakkars SAS761 ble sendt helt i feil retning og greier Men det ble oppdaget fort, da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.