Gå til innhold

Reis så mye du vil med Widerøe gratis.....


Kim Ruben Fjeldstad

Anbefalte innlegg

Med visse begrensninger..

 

  • Vilkår
    Første og siste strekning kan ikke endres, men ellers står du fritt til å legge opp reiseruten som du ønsker. Du kan fly så mye du vil, men samme strekning kan ikke flys mer enn 2 ganger i hver retning, med mindre du kun skal bytte fly.
    Prisene gjelder et begrenset antall plasser. Bestilling, betaling og billettutstedelse senest 3 dager før avreise.
     

Så god planleggning må til for å få virkelig utbytte av billetten. Har vurdert denne selv de siste to årene, men ingen ville bli med, så tenkte det ville bli litt kjedelig å fly alene. Du får ringe meg om du står fast og trenger å komme deg fra en flyplass til en annen fordi du allerede har flydd strekningen, LN-HOF is allways ready! ""

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke? Mulig jeg stikker innom skagen med det samme, bestill en du og så kunne vi reist i lag...Haha "" Jeg skal ned til Sandefjord og møte Daniel Larsen mens jeg er på farting. Får håpe noen av de 14 dagene dette pågår at jeg for sitte i Cockpit. Kjenner en pilot i Widereøe, så hvis han flyr så får jeg sitte i cockpit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim, vi må ta oss en slik tur når vi blir litt rike en gang =)

 

Ja det må vi gjøre, bare gi beskjed du og om du vil fly så mye du vil for KUN 3990kr, så kan vi fikse det, første flighten min går ut 26/6 til Stokmarknes, Bodø, Mo i Rana, Trondheim, Sandefjord Torp, og deretter tilbake til Trondeheim og deretter rett til Tromsø via Bodø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløy på Norge-rundt-billetten for en god del år siden, og klarte følgende på 9 dager.. med en god del "sosiale" stopp rundt omkring også..:)

 

Oslo-Førde-Bergen-Stavanger-Torp-Trondheim-Rørvik-Namsos-TRondheim-Mosjøen-Mo i Rana-Bodø-Sandnessjøen-Brønnøysund-Sandnessjøen-Bodø-Leknes-Svolvær-Bodø-Stokmarknes (så hurtigruta til Harstad, buss til Narvik) narvik-andøya-tromsø..

 

Og da var vi så lei at vi tok SAS ned til OSL igjen :-)

 

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...