Gå til innhold

SAS til Kina


Anbefalte innlegg

 

Reiser til Kina i morgen.Skal fly Bergen - København - Beijing.Videre skal vi fra Beijing til Quingdao (med China Airlines såvidt jeg vet).Videre derfra til Shanghai før vi returnerer derfra med SAS til København og Bergen igjen.København - Beijing skal ta 8 timer, mens det er beregnet 11 timer fra Shanghai til Køben.

 

Jeg har flydd A330 før.Såvidt jeg vet så 330 og 340 de samme flyene,bortsett fra antall maskiner og range.Men trenger egentlig litt info på seatconfig,seat entertainment osv.Det skal visstnok være 295 seter,mener også det var det på chartermaskinen til Kreta,men kjører SAS samme config?

 

Er det fremdeles gratis cognac på langdistanse med SAS? ""

.

Såvidt jeg har hørt så er det også mulighet til å få internett på turen for en viss kronasje...

 

Siden dette er en studietur så reiser vi selvfølgelig ikke på 1.klasse.Men mener jeg har lest på forumet tidligere at det er mulig å booke om i siste liten hvis det er ledige seter..? - må jeg eventuellt betale tillegg for det,eller er det mulig å få en gratis reise på 1.klasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Siden du har flydd med 330 før, så veit du vel at begge (330-40) har 3-5-3 på økonomi.. Også at det er 12 underholdningskanaler, 18 lydkanaler, vanlige kartet, og to kameraer på flyets utside. trådløst internet koster nå 26.95 dollar for hele turen.. Og cocktail med noe attåt skal du også få.. Og, det er 261 seter i begge to.. Håper du fikk noen svar da..

 

Asgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig hvor mange her som har "korrekt" informasjon å utgi;

 

http://www.seatguru.com/airlines/SAS_Airlines/SAS_Airlines_Airbus_A340.php

 

Sas kjører da med 2-4-2 konfig..

 

Jajajaja greit så tok jeg feil på det, men er lov å ordlegge seg litt annerledes, er det ikke? skulle tru jeg hadde drept noen vettu. Var det noe av den andre infoen som var feil da?

 

Bare lurer jeg.

Ellers, ha en fin lørdag alle sammen

 

Asgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...