Tore Raaen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noen som har hørt noen flere rykter om hva som kan dukke opp på Sola Airshow i år? Evt. hvilke utenlandske deltakere..Sjelden nettsiden dems er oppdatert. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Sett dette ? Håper vi får Harrier og F-15 på besøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Sjelden nettsiden dems er oppdatert. De oppdaterer nok så snart de vet 100 % sikkert at enkelte kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 På den danske side www.spotters.dk er der snak om, at man får DAT til at flyve 31 medlemmer op til Sola til flyshowet. Jeg har lidt planer om selv at være med ombord, da jeg synes det klunne være cool at være med til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Bitteliten *bump* Catalina'en som kommer til stevnet. Gleder meg villt! Bare synd sjøflyhavnen ikke er lett å se fra stevneområdet, og jeg skal jobbe! Edit: Da var jeg blitt medlem av "The Catalina Society". 15 GBP er ingen pris for å være med på å holde et slikt flott fly i lufta! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Egil Ursin Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Bitteliten *bump* Catalina'en som kommer til stevnet. Gleder meg villt! Bare synd sjøflyhavnen ikke er lett å se fra stevneområdet' date=' og jeg skal jobbe! [/quote'] Vil det ikke vaere mer naturlig aa ha flyet paa stevneomraadet enn sjoflyhavna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Og den har jo trossalt hjul da også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Den kommer nok til å fly med begge deler skal du se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kommer ansatte på flyplassen inn gratis på stevnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Aner ikke. Da må vel Avinor kjøpe billetter til de ansatte skulle en tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Håper vi får Harrier og F-15 på besøk Det er jo alltids lov å håpe, men jeg tviler sterkt...drar du derimot på et av de større airshowene i Europa er du nesten garantert å se begge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Vi hadde jo besøk av Harrier sist, de fikk ikke ha display, men de var her! Programmet er ennå ikke spikret, de jobber fremdeles med noen fly, så kryss fingrene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.