Knut-Arild Lindquist Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Geir Finstad skrev følgende for et par dager siden: "Men om dere har behov for og prate med meg så er jeg på 99 41 08 64 fra kl 12 onsdag og fremm til FLG slutt på søndag." Håper det ordner seg for deg! Knut-A Lindquist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 TUSEN TAKK! Jeg ringte nå nettopp og han sa at jeg bare kunne ta med kviterigen fra giro lappen så var alt greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut-Arild Lindquist Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Glimrende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Så sporer det hele av igjen Jepp jeg kommer Lørdag fra morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Kommer på lørdag. Gleder meg syyykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det er virkelig noe å glede seg til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg er også påmeldt, har ikke fått noe form for bekreftelse eller informasjon, har sendt flere mailer, og til og med ringt og snakket med Geir Finstad på tlf (igår), hvor han lovet å sende meg mail med info asap. Ikke hørt noe. Er meget spent når jeg drar oppover i morgen uten å vite medlemsnummeret mitt. Det er greit jeg skjønner at man har mye å gjøre, men ihvertfall én eller annen form for bekreftelse syns jeg ikke er for mye å forlange. Men det "årner sæ" nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 24. februar 2006 Premium Medlem Del Skrevet 24. februar 2006 Bare kom du. Det "årner sæ" nok helt sikkert! Ser at du er påmeldt og betalt. Vi er nok "litt" opptatt ja, og har nok for mange baller i luften på en gang akkurat nå. Uten et det er noen god unskyldning for ikke å ha svart deg. VI BEKLAGER! Og ønsker deg hjertelig velkommen! Team FLG'06 Per Borrmann Techncical Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Flott å høre Per! Gleder meg sinnsykt til å se hva dere har fått til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Da kan du jo sjekke denne så lenge, vi sees Sjekk denne så lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Fikk en liten meget positiv sms-rapport fra det enestående crewet i hangaren. Så det er bare å kaster seg på første fly om 6 timer for å stikker innom. Skal bli artig å treffe dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Vi har det helt vanvitting artig her nede! Akkurat når er jeg på vei BGO-GRM, uten ATC. Flere og flere våkner og kommer ut av MDen bak meg, så ATCen er på vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Og da våkna jeg med et brak, datt ned fra flysetet. ATC kommer senere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.