Gå til innhold

LN-KKR


Henrik Fongen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fløy Norwegians DY761 fra Trondheim til Oslo idag, og maskinen i bruk var LN-KKR. Denne var ikke malt i standard Norwegian-farger, men hadde en "reklame"-livery som reklamerte for div.priser og ruter. Dessuten hadde den et helt nytt skinninteriør (luktet fremdeles nytt skinn...). Er dette en av Norwegians nye maskiner, eller er dette en "oppussing" som alle maskinene deres skal gjennom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope...men jeg er og blir en sas kunde....så mange ganger de gutta har fått meg hjem , på møter etc uten restriksjoner...hadde et eksempel ti bergen til uke...200.- nok som skiller...jeg flyr NG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette gamle travere alle sammen som burde ha hvert brukt til gummi transport i afrika?

 

Jeg bruker SAS only....

 

Sjekk datoene flyene ble levert på du før du uttaler deg sånn...

Reg og delivery date fra Boeing Renton:

LN-KKJ: 14/11/1997

LN-KKQ: 04/04/1997

LN-KKL: 21/11/1997

 

Eldste i flåta er LN-KKR: 04/11/1988

De andre ligger mellom 89-91.

 

Selv om DY er et lavkostselskap betyr at det går på sikkerheten løs. Er heller tvert imot, de trenger tross alt ikke spare inn på MX for å være konkurransedyktige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flydd både SAS og Norwegian sine 737'ere, og kan ikke si jeg merker stor forskjell, hverken når det gjelder støy eller komfort generelt. Har flydd -800 fra SAS og -300 fra Norwegian, og merket ingen nevneverdig forskjell på disse to som passasjer. 737 er og blir 737, på godt og vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...