Gå til innhold

Continetal til sommeren,,


asgeir westgård

Anbefalte innlegg

syns nå det er litt kult at continental mest sannsynlig skal sette inn 777 på usa-ruta fra gardermoen til sommeren jeg da.. moro med litt variasjon fra alle 737`a og md`ene her oppe.. Hvis noen har lyst på stlig fly i linsa si så står JAL her oppe nå med 747-400 forresten.. skal holde folket oppdatert ang. 777`ern.. Poster så fort jeg veit noe mer..

 

Asgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns nå det er litt kult at continental mest sannsynlig skal sette inn 777 på usa-ruta fra gardermoen til sommeren jeg da.. moro med litt variasjon fra alle 737`a og md`ene her oppe.. Hvis noen har lyst på stlig fly i linsa si så står JAL her oppe nå med 747-400 forresten.. skal holde folket oppdatert ang. 777`ern.. Poster så fort jeg veit noe mer..

 

Asgeir

 

Sikker på at det blir 777? Hørte nettopp at de kanskje skulle kjøpe en 380, bare med tanke på OSL-ruta ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Asgeir, dette med B777 fra EWR til OSL var nytt for meg. Nå vet jeg riktignok ikke allt som foregår i CO, men jeg ville tro jeg hadde fått dette med meg... ""

 

OSL er en av ETOPS alternate flyplassene for EWR - DEL ruten og det er det mulig de du snakker om har informasjon om B777, slik som B762/B764 som nevnt ovenfor.

 

B752 passer utmerket på den ruten, og den kommer vi til å fortsette å bruke en stund... ""

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Morten, vi er i ferd med å oppgradere B757 IFE systemet til AVOD på BusinessFirst, og også laptop power i alle setene foran og i economy tilbake til overwing exit raden. Er også snakk om å legge det helt hel til siste rad i economy. Vet ikke i farten om det blir nye skjermer bak, men jeg vet at vi skal bytte ut economy setene med nye seter, men det blir ikke individuelle skjermer i setene... "" Marketing... hva vet de... ""

 

Ikke hørt noe om IAH - OSL... ""

 

Thomas, tror ikke jeg kan skaffe deg en B767 eller B777 men det er 13 B752 WL og de går stort sett på OSL og ARN så det skulle bli store muligheter. Er det fortsatt den 13'ende du reiser?

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas, good news: Routing viser ship 140 som CO38 fra EWR til OSL på Søndag 12 Feb. og vil da bli CO39 fra OSL til EWR på Mandag 13 Feb. Håper det ikke blir noen routing bytte fra i dag til i morgen. Ship 140 har winglets... ""

 

Kjell Morten, jeg vet ikke hvor mange B757 det er som har laptop power til nå, men de jobber på spreng med montering både på IAH og MCO.

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du med 'Ship 140' mener N41140, er den over bergensområdet nå, og på veg mot Arlanda...

 

ACARS mode: V Aircraft reg: .N41140 [b752 COA]

Message label: 5Z Block id: 9 Msg. no: M15A

Flight id: CO0068

Message content:-

12ESSA REQUEST GATE ASSIGNMENT ETA0735

-------------------------------------[13/02/2006 07:37]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Håkon og takk for oppdateringen. Jeg sente en PM til Thomas i går kveld da det var en forferdelig snøstorm på østkysten over helgen med en masse forsinkelser og kanselleringer. CO38 - CO39 er også forsinket. Hørte at en B777 som landet fra DEL i går tok over 1 1/2 time fra touchdown til å komme til gaten da de ikke hadde klart å rydde snø fra taxebanane... ""

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da seiler CO039 over hodet mitt her, ser ut til at han fikk winglets likevel!

 

ACARS mode: E Aircraft reg: .N67134 [b752 COA]

Message label: H1 Block id: 3 Msg. no: F16A

Flight id: CO0039 [ENGM-KEWR]

Message content:-

#M1BRESPWI/AC,91/TS142446,130206DB48

-------------------------------------[13/02/2006 15:24]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...