Gå til innhold

F16 rapport 090206


Stig Harald Ådland

Anbefalte innlegg

Plutselig klokken 15 begynner det å "tordne" fra blå himmel i Hardangerfjorden og der kommer det to F16 susende tett oppunder lydmuren i lav høyde utover langs midten av fjorden. Ser ut som de har det gøy der de roller og styrer på. Tenker: "nei, f**n det der sku jeg hatt på film".

Så ti minutter senere kommer et nytt tordenbrak og to nye fly er allerede fløyet forbi.

Som den flynerden jeg er, blir jeg nå så provosert at jeg løper avgårde for å hente kamera og som beregnet: etter ytterligere ti minutter kommer det to til og jeg klar med kamera limer de til tape, digitaliserer de og viser de frem til hele verden nærmest i sinne for at fire av de glapp. Makan så disse flyene får hjertet til å hoppe ""

 

Ikke forvent så veldig god kvalitet på klippet, men ble bedre enn jeg hadde forventa.

Lastes ned fra http://zebra.bounceme.net/flygutt/f16-090206.wmv (10mb)

 

Kanskje noen har mer info om flyene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...