Gå til innhold

80% av alle


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

ahahah """"

Noen som føler seg berørt?

 

Heh, har tenkt på det tidligere når jeg har sett overskriftene : "[*********] så mange trøndere det var da!:" Men, jeg føler meg nå ikke berørt, oppfører meg eksemplarisk når jeg er ute og flyr. Men så er jeg nå heller ikke trønder da, bare østlending i eksil i trønderland""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det korrekte er at av de 5 nordmennene DN har regnet var 80% trøndere. Ikke 80% av alle trønderske flypassasjerer.

Topic-starter: du bør sporenstreks søke jobb i VG eller Se og Hør, den overskriften tyder på at du er et naturtalent. ""

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hadde vi hatt en matematiker her, så kunne han sikkert brukt Simpsons paradoks til å bevise at 99% av alle flypassasjere som har en teoretisk mulighet statistisk sett til å bli flybøller ikke blir det fordi de er trøndere ""

 

eller noe i den duren ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndere er ikke lavpannede bøller slik som noen av oss forledes til å tro når slike opptrinn skjer. Problemet med trøndere er at de er verdensmestere, en holding delvis fremprovosert av forholdet til bergensere. Bergensere er verdensmestere. Hansafolket vil ikke sammenligne seg med noen. Forskjellen er dog at når fulle trøndere går berserk, og det uansett hvor det måtte være, blir verdensmesterholdingen fort strippet for enhver form for anstendighet. Og tilbake står den som tilsynelatende er den primitive bølla vi nå snakker om.

 

Hvorfor jeg skriver dette er uklart...

Kanskje fordi jeg måtte si noe. For meg er både bergensere og trøndere ålreite dyr. Sannheten er nemlig slik at det er vi Finnmarkinger som er verdensmestere! Og det uten å være hoven som bergenserne eller berserkere som trøndere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...