Tom Knudsen Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Tok turen til EGCC for første gang og hadde en utmerket tur med 737 PIC Classic.. Nydelig vær og gledet meg skikkelig. 200 meter før landing... Chrash pga stall speed... hehe Dropt like bag of #¤#¤#... Sånn kan det gå - men forferdelig kjedelig og irriterende. Better luck next time ja... Siter
Geir Teigo Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 aiaiai.... Hadde selv to flighter i går som begge ble historiske. ENGM->ENBR, på innflygingen i ca FL100 blanket FMC'en seg ut. Kan nok ikke klandre noen andre enn en klåfingret pilot som skulle bytte et punkt i RTE, men plutselig visste jeg ikke hvor jeg var. Til alt hell logget ENBR_APP seg på akkurat da, og jeg fikk vectorer til RW17. Field in sight og alt vel, men klarte ikke å få ned farten, noe som resulterte i at jeg havnet godt utenfor rullebanen....laaaangt utenfor faktisk. Joachim syntes det var et greit tidspunkt å minne om lengden på rullebanen. OK mente jeg, for jeg har akkurat kjøpt plog til LVLD767'en. Videre gikk turen fra ENBR->ENVA. Fikk den "vanlige" feilen med at en av motorene ikke ville reagere på throtle, men denne gangen fikk jeg ikke til å kople inn igjen ved å taste E+1-2. Jaja, kom da frem til ILS, men også her fikk jeg ikke gjort noe for å redusere farten. Lettere irritert forklarte jeg kort for ENTR at "alt" hang og måtte avbryte. Da hadde jeg fått nok og gikk og så litt TV istedet.... Skikkelig all time low for meg.... Håper det trøster litt Tom. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Hehe, hadde et lite håp om at det var en missed app når 767'en för utfor rullebanen ja, men den holdt seg på 200 fot... Har flere prakteksemplarer på vanskelige flyturer og dårlige landinger pga dårlig PC... vanskelig når alt stopper på app og flytter deg 2 nm framover med 002 i FPS Men nok om det. Og husk nå Geir... 2996 m er det vel. En plog hjelper lite når du går ned i fjorden etterpå. Flottører er det du trenger Jeey! Fikk brukt en del smilies nå! Siter
Geir Teigo Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Burde nok ha tatt en GA, men men. Jeg var ikke på fjorden da, men havnet utenfor en skråning i enden av RW, og der ble jeg godt plantet Men for å ha sagt det, så var det ikke PC'en det sto på. Det var nok jeg som kludret det til. Kjørte med ASV + alt på fullt og lå låst på 25 FPS. Burde ha tatt en restart etter dette, for motor, flaps og spoilere fungerte ikke som det skulle på neste turen. Hastverk er lastverk. Som Tom og ENTR sa...better luck next time. takker Siter
Ivar Hakli Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hei Hadde en flytur fra LEPA til ENGM i LeveD 767. Var på vei ned etter passering Torp og skulle akkurat kontakte APP på Gardemoen etter mange timer i lufta uten ATC. Passerte FL170 og pang var den kjekke dialogboksen med at det var oppstått en feil..... FS2004 må starte på nytt.... Da er det bedre å havarere på finals på normal måte Siter
michael8210 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Tror stall-warningen i PMDG737 NG er den mest skremmende lyden man kan få inn i hodet når man har fløyet nesten fire timer nedover mot syden...noe jeg gjorde i går. Mobilen falt på gulvet, også hadde jeg fått windsheer som gjorde at jeg fikk stall. Var på en såpass brukbar høyde, så jeg klarte å få henne opp igjen. Var på høy-finale. Siter
Tom Knudsen Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Tror stall-warningen i PMDG737 NG er den mest skremmende lyden man kan få inn i hodet Eller denne TRAFFIC TRAFFIC , DESCEND NOW Siter
Werner Rafteseth Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Short final på ENGM uten ATC, "TRAFFIC, TRAFFIC!! Adjust vertical speed, adjust! Traffic, traffic, climb!" Men, tcas er kjekt å ha. Den redda vel flyvningen min denne dagen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.