Arvid Naess Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jo Camilla virker som en bra jente Dramatisk Landing Kort og konsist innhold, eller hur ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jepp! En av de bedre beskrivelsene VG har hatt på en stund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hjulene så ut til å være ute, og flyet fikk tillatelse til å lande, Hvis de ikke hadde vært ute, hadde de nektet flyet å lande da, og la det bli der oppe i all evighet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Nei, men de hadde skumbelagt bakken regner jeg med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jøss, trodde det var et fly fra Australia jeg, det stod det i alle fall tidliger i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jada, Australian Airlines skrev hun først. Jeg har sagt det før, men syns det egentlig er litt tragisk at en journalist i Norges største avis ikke selv klarer å koble byen Wien med Austrian Airlines istedenfor, før de få linjene der legges ut offentlig. Men altså istedenfor lar hun Fokkeren komme fra et flyselskap helt fra den andre siden av kloden, sannsynligvis bare fordi ordet ligner litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.